Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری پذیرش ۳۰ هزار و ۸۷۳ مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان

پذیرش ۳۰ هزار و ۸۷۳ مسافر در ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: ۳۰ هزار و ۸۷۳ مسافر از ابتدای آغاز فصل تابستان و بازگشایی ستاد اسکان تابستانی، در مراکز اقامتی فرهنگیان این استان پذیرش و اسکان داده شده‌اند.

به گزارش "همدان نیوز"، محمود نقوی افزود: این تعداد مسافر در قالب هشت هزار و ۱۱۲ خانوار و بیش از ۱۵۰ هزار نفر روز مهمان، در ستادهای اسکان فرهنگیان استان در تعطیلات تابستان پذیرش و در مراکز اقامتی اسکان داده شدند.

وی اظهار داشت: ۱۴۰ مدرسه در قالب یک هزار و ۸۶ اتاق به عنوان مراکز اسکان موقت استان همدان تجهیز و به مسافران تابستانی برا یاقامت و اسکان خدمات دهی می کنند.

نقوی تصریح کرد: کلاس‌های نوع "ج" از چرخه خدمت رسانی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان حذف و برای اسکان فرهنگیان در فصل تابستان ۱۵۳ کلاس ویژه، ۹۰۰ کلاس درجه "الف" و ۳۳ کلاس درجه "ب" تجهیز شده است.

وی با بیان این که رویکرد ستاد اسکان فرهنگیان، حرکت به سمت اسکان در کلاس های ویژه و نوع (الف) است، خاطرنشان کرد: همه تلاش عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان استان همدان معطوف به این شده است که خدمات مناسبی به میهمانان تابستانی در استان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به استقبال گسترده مهمانان از خدمات ستاد تابستانی سفر آموزش و پرورش این استان، گفت: ستاد اسکان فرهنگیان همدان ظرفیت اسکان بیش از هشت هزار مسافر در طول شبانه روز را دارد.

وی با اشاره به اینکه از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای اسکان مناسب و رفاه مهمانان فرهنگی در فصل تابستان بکار گرفته می‌شود، گفت: تلاش می‌کنیم فضایی فراهم شود تا فرهنگیانی که به همدان سفر می کنند با اطمینان خاطر از مراکز دیدنی استان بازدید کنند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن