Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم

تصمیمی به ضرر دولت بعدی نگرفته‌ایم/ تلاش شده تصمیمات در راستای کمک به رئیس جمهور منتخب باشد

سرپرست ریاست جمهوری، ضمن قدردانی از خدمات و زحمات اعضای شورای مشورتی طی سه سال گذشته، مشاوره‌های دقیق و صادقانه و تصحیح، تایید و پشتیبانی جمع مشاوران را پشتوانه و فرصتی مغتم برای دولت مردمی در غلبه بر مشکلات کشور به ویژه در شرایط سخت و بحرانی ابتدای کار دولت دانست.

جملات زیبا نباید ملاک انتخاب رییس جمهور باشد

استاندار همدان گفت: بیان جملات زیبا نمی تواند ملاک انتخاب رییس جمهور باشد بلکه منتخب ملت باید فردی انقلابی،متعهد،کارنامه دار و کارآمد بوده و بتواند برنامه‌ها و شعارهای خود را به خوبی پیاده و اجرایی کند.

دارالمومنین همدان داغدار شهید خدمت؛ دستاورد سفر شهید آیت الله رئیسی به همدان چه بود؟

دغدغه و بی قراری عجیبی برای خدمت به مردم داشت، سفرهایش را تنها برای دیدار با مردم، خدمت و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنان به ویژه در مناطق محروم و دور دست انجام می داد.

بیانیه مهم دولت درپی شهادت رئیس جمهور

دولت سیزدهم درپی شهادت ابراهیم رئیسی و هیأت همراه او یک بیانیه صادر کرد.

رئیس جمهور ایران به شهادت رسید

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) طی سانحه‌ای به شهادت رسید.

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ اسفندماه

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک از ۱۸ اسفندماه خبر داد و گفت: تاکنون استقبال از طرح فجرانه به ۸۷ درصد رسیده و دهک یک تا سه بیشترین استقبال را داشته‌اند.

وزیر علوم:

مهاجرت معکوس نخبگانی ماحصل افزایش کیفیت دانشگاه‌هاست

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مهاجرت معکوس نخبگان که ماحصل افزایش کیفیت دانشگاه‌های کشور است، خبر داد.

حق اولاد زنان کارمند مطالبه عمومی شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه امروزه زنان هم پابه پای مردان در هزینه‌های زندگی شریک هستند، گفت: در زمینه عدم اختصاص حق عائله‌مندی و اولاد به زنان کارمند نامه‌ای از سوی بانوان کارمند به ما نرسیده و تنها به صورت شفاهی مطرح می‌شود در حالی که اگر مطالبه مستند و درخواست عمومی باشد، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

کمبود معلم با استخدام های جدید جبران می‌شود

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور حل مشکل کمبود معلم برای سال تحصیلی آینده اتخاذ شده است،گفت: این کمبود با استخدام و گزینش معلمان جدید جبران می شود.

وزیر صمت: ۶۰ میلیارد یورو طرح در کشور اجرا شده است

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: ۶۰ میلیارد یورو طرح در کشور از زمان فعالیت در این مسئولیت( طی ۲ ماه گذشته) اجرا شده که همه نتیجه بخش بوده است.

پرداخت 12 میلیارد تومان از تسهیلات مردمی سفر رییس جمهور به همدان

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال از تسهیلات مردمی سفر رییس جمهور به این استان (مرداد سال ۱۴۰۱) از سوی این بانک پرداخت شده است.

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارت‌ شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از امروز دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

تغییر ساعت کاری با مجوز سران قوا بود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی اظهار داشت: تغییر ساعت کاری از ساعت ۶ تا ۱۳ و ما بقی به صورت دور کاری با مجوز سران قوا بود.