Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر دولت سیزدهم

آغاز مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ اسفندماه

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک از ۱۸ اسفندماه خبر داد و گفت: تاکنون استقبال از طرح فجرانه به ۸۷ درصد رسیده و دهک یک تا سه بیشترین استقبال را داشته‌اند.

وزیر علوم:

مهاجرت معکوس نخبگانی ماحصل افزایش کیفیت دانشگاه‌هاست

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از مهاجرت معکوس نخبگان که ماحصل افزایش کیفیت دانشگاه‌های کشور است، خبر داد.

حق اولاد زنان کارمند مطالبه عمومی شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه امروزه زنان هم پابه پای مردان در هزینه‌های زندگی شریک هستند، گفت: در زمینه عدم اختصاص حق عائله‌مندی و اولاد به زنان کارمند نامه‌ای از سوی بانوان کارمند به ما نرسیده و تنها به صورت شفاهی مطرح می‌شود در حالی که اگر مطالبه مستند و درخواست عمومی باشد، بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

کمبود معلم با استخدام های جدید جبران می‌شود

معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور حل مشکل کمبود معلم برای سال تحصیلی آینده اتخاذ شده است،گفت: این کمبود با استخدام و گزینش معلمان جدید جبران می شود.

وزیر صمت: ۶۰ میلیارد یورو طرح در کشور اجرا شده است

وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: ۶۰ میلیارد یورو طرح در کشور از زمان فعالیت در این مسئولیت( طی ۲ ماه گذشته) اجرا شده که همه نتیجه بخش بوده است.

پرداخت 12 میلیارد تومان از تسهیلات مردمی سفر رییس جمهور به همدان

مدیر صندوق کار آفرینی امید استان همدان گفت: ۱۲۰ میلیارد ریال از تسهیلات مردمی سفر رییس جمهور به این استان (مرداد سال ۱۴۰۱) از سوی این بانک پرداخت شده است.

جزئیات برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کارت‌ شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از امروز دوشنبه ۹ مرداد ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود.

تغییر ساعت کاری با مجوز سران قوا بود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری استخدامی اظهار داشت: تغییر ساعت کاری از ساعت ۶ تا ۱۳ و ما بقی به صورت دور کاری با مجوز سران قوا بود.

دولت سیزدهم دیپلماسی تعاملی و هم‌افزا را جایگزین دیپلماسی التماسی کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دیپلماسی تعاملی و هم‌افزا جایگزین دیپلماسی التماسی در دولت مردمی سیزدهم شده و بحث ارتباط صمیمانه با کشورهای همسایه با جمعیت بالای ۵۳۰ میلیون به خوبی شکل گرفته است.

نامگذاری یکم شهریورماه به نام «همدان»/بازی رایانه‌ای ۲۱ ساعتی ۵ میلیون ایرانی

وزیر ارشاد با بیان اینکه سطح مطالعه در کشور ۳۱ دقیقه است، تأکید کرد: برای بالا بردن سطح مطالعه در کشور باید تلاش کرد چراکه در حال حاضر در کشور پنج میلیون نفر بیش از ۲۱ ساعت بازی رایانه‌ای انجام می‌دهند.

معلمان هفته آینده خبرهای خوبی می‌شنوند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فرا رسیدن روز معلم گفت: معلمان در هفته معلم خبرهای خوبی خواهند شنید.

خبر جدید درباره افزایش حقوق‌ کارگران و بازنشستگان

سیدصولت مرتضوی با اشاره به بسته‌های حمایتی این وزارتخانه برای جامعه هدف بازنشستگان و بیمه شدگان گفت: بالغ بر ۱۴.۵ میلیون بیمه شده اصلی داریم و شمار مجموع بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی به حدود شش میلیون نفر می‌رسد.

وزیر نیرو به نهاوند سفر می‌کند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر نیرو به شهرستان نهاوند خبر داد.