Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث

طرح زوج و فرد از اول تا چهاردهم فروردین در همدان اجرا نمی‌شود

فرماندار همدان گفت: با توجه به کاهش تردد در سطح شهر همدان، تعطیلی مدارس و حضور مسافران نوروزی، طرح زوج و فرد از اول تا چهاردهم فروردین ۱۴۰۳ اجرا نمی‌شود.

افزایش ۴ درصدی جانباختگان سوانح رانندگی در همدان

سرپرست اداره‌کل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: در ۱۱ ماهه امسال ۴۳۹ نفر در استان همدان بر اثر سوانح رانندگی جان باختند که افزایش ۴ درصدی داشته است.

مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری در همدان به ۵ نفر رسید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان اعلام کرد: حوادث چهارشنبه‌سوری تا به امروز پنج مصدوم در استان همدان داشته است.

«پسران جهنمی» در دام پلیس همدان

رییس پلیس آگاهی انتظامی همدان گفت: اعضای باند سرقت از منازل که با نام گروه «پسران جهنمی» فعالیت می کردند با تلاش دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

زنان؛ ۸۰ درصد مصدومان حوادث خانه‌تکانی سال گذشته در همدان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد مصدومان حوادث خانه‌تکانی پارسال را زنان تشکیل دادند، اعلام کرد: بیشتر حوادث مربوط به زنان به علت ترکیب مواد شوینده وایتکس و جوهرنمک و استفاده در سرویس‌های بهداشتی است.

کشف حدود ۶.۵ تن موادمخدر امسال در همدان

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: ۶ تن و ۴۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر ۱۱ ماهه امسال در این استان کشف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته است.

محورهای همدان لغزنده و خیس است/تا آخر هفته از تردد غیرضرور پرهیز شود

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در حال حاضر سطح جاده‌ها و محورهای تردد استان همدان لغزنده، خیس و گردنه اسدآباد علاوه بر این، مه‌آلود بوده و احتیاط رانندگان ضرورت دوچندان دارد.

پاسخ رییس پلیس راه همدان به گلایه برخی رانندگان جریمه شده از طریق دوربین

رییس پلیس راه همدان در پاسخ به گلایه برخی رانندگان جریمه شده در مسیرهای ارتباطی این استان که مدعی داشتن سرعت استاندارد بودند،گفت: دوربین های جاده ای این استان علاوه بر سرعت لحظه ای، میانگین سرعت خودروها را نیز محاسبه کرده و رانندگان متخلف جریمه می شوند.

آمادگی پلیس راهور همدان برای ترخیص سه هزار وسیله نقلیه توقیفی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به منظور تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ ها آغاز شده و پلیس آمادگی لازم برای ترخیص بیش از سه هزار وسیله نقلیه موجود در پارکینگ ها را دارد.

جریمه ۱۹۰ میلیارد ریالی بتن فروش متقلب در همدان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان از محکومیت ۱۹۰ میلیارد ریالی برای فروش بتن تقلبی خبر داد.

کلاهبرداری میلیاردی از شهروندان همدانی در پوشش میوه فروش سیار

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: اعضای باند کلاهبرداری که به روش اسکیمر و در پوشش میوه فروش سیار از شهروندان همدانی کلاهبرداری می کردند شناسایی و سردسته آنها بازداشت شد.

انهدام باند بزرگ قمار در همدان

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان از انهدام باند بزرگ قمار در استان خبر داد.

مه غلیظ وسعت دید رانندگان را در گردنه اسدآباد به ۲۰ متر کاهش داد

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ صبحگاهی در برخی از نقاط استان موجب کندی تردد و کاهش وسعت دید رانندگان به ۲۰ متر در گردنه اسدآباد شده است.