Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آماده‌سازی همدان برای میزبانی از گردشگران نوروزی

آماده‌سازی همدان برای میزبانی از گردشگران نوروزی

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از آماده‌سازی این استان برای میزبانی از مسافرانی نوروزی ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، علی خاکسار با بیان اینکه ستاد اجرایی خدمات سفر در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود، افزود: آمادگی خوبی برای میزبانی از مسافران نوروزی در استان در حال ایجاد شدن است، مراکز اقامتی و تفریحی، زیرساخت‌های شهری، خدماتی و فعالیت‌های تبلیغات و اطلاع رسانی نیز در حال آماده شدن هستند.
وی با اشاره به اینکه سعی می‌کنیم آمادگی حداکثری را برای میزبانی از مسافران نوروزی ایجاد کنیم، تصریح کرد: در حال پیگیری و هماهنگی برنامه‌های فرهنگی با کمک دستگاه‌های متولی مانند شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد و دهیاری‌ها نیز هستیم.
خاکسار  با بیان اینکه در چند روز آینده تقویم برنامه‌های نوروزی استان جمع بندی و اطلاع رسانی کاملی انجام می‌شود، مطرح کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا آمادگی برای ارائه خدمات داشته باشیم و برنامه‌های فرهنگی فاخری نیز برای معرفی استان و ظرفیت‌های فرهنگی، میراث ناملموس تدارک می‌بینیم تا ضمن ایجاد فضای شاد به ماندگاری گردشگر نیز کمک کند.
وی با اشاره به اینکه در نوروز ۱۴۰۱ تمام مراکز اقامتی استان آمادگی اسکان مسافران نوروزی را دارند، یادآور شد: مدارس فعلا مجوزی برای پذیرش مسافران ندارند، علاوه بر این همانند سنوات گذشته اماکنی برای برپایی چادر در نظر گرفته شده که در حال آماده سازی است.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در پایان ضمن درخواست از هم استانی برای میزبانی شایسته و در خور نام همدان از مسافران نوروزی، عنوان کرد: همچنین از مراکز خدماتی، اصناف، روستاهای هدف گردشگری و دستگاه‌های مرتبط می‌خواهیم آمادگی صددرصدی را برای میزبانی از مسافران داشته باشند تا به بهترین نحو پذیرای مسافران باشیم./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن