Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری آغاز پروازهای فرودگاه همدان از 15 اسفندماه

آغاز پروازهای فرودگاه همدان از 15 اسفندماه

سخنگوی فرودگاه همدان گفت: پس از ۹ ماه تلاش و پیگیری مجدانه پرواز همدان - کیش و همدان - مشهد برقرارشد تا به این ترتیب مسیر‌های پروازی فرودگاه همدان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، سید حمید صائمین گفت : بعد از ۹۰ روز پیگیری شبانه روزی و با کمک‌های وزیر راه‌و‌شهرسازی، استاندار همدان پرواز‌های همدان کیش و همدان مشهد مقدس راه اندازی شده است.

سخنگوی فرودگاه همدان با بیان اینکه یک شرکت هواپیمایی با ظرفیت پذیرش ۹۰ مسافر برای فرودگاه همدان هماهنگ شده است، افزود : ۱۵ اسفند اولین پرواز همدان - مشهد مقدس و ۲۲ اسفند ماه نخستین پرواز همدان - کیش انجام می‌شود.

صائمین تصریح کرد : مسیر‌های بعدی ما مربوط به عتبات عالیات است که امیدواریم برای ایام اربعین راه‌‎اندازی شود.

سخنگوی فرودگاه با بیان اینکه اگر مردم حمایت کنند پرواز به مسیر‌های اصفهان، شیراز، قشم و حتی کشور‌های خارجی را برقرار می‌کنیم، تاکید کرد : برای ایجاد رونق صنعت گردشگری و فرودگاه همدان باید مردم از پرواز‌ها استقبال و حمایت کنند.

صائمین با اشاره به اینکه از ظرفیت استان‌های همدان همجوار استفاده می‌کنیم، گفت: قبلا هم ۳۰ درصد از مسافران فرودگاه همدان مربوط به استان‌های کردستان، مرکزی و کرمانشاه بود.

وی با تاکید بر اینکه برای پذیرش مسافر و فروش بلیت‌ها نیازمند همکاری و همراهی همه جانبه آژانس‌های مسافرتی هستیم، تصریح کرد: باید آژانس‌های مسافرتی فروش بلیت‌های پرواز همدان را در اولویت قرار دهند.

سخنگوی فرودگاه همدان با بیان اینکه باید میراث فرهنگی در بحث آژانس‌های هواپیمایی ورود کند، اظهار داشت: آژانس‌ها طرف مهم قرارداد هستند.

خبرنگار: میثم مصطفایی

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن