Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری احتمال تعطیلی غار علیصدر

احتمال تعطیلی غار علیصدر

مدیر عامل شرکت سیاحتی علی‌صدر از باز بودن غار علی‌صدر و کاهش تعداد بازدیدکنندگان از غار علی‌صدر خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، مهدی مجیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر با توجه به شرایط قرمز کرونا آمار بازدیدکنندگان به‌طور چشمگیر کاهش یافته و هزینه نگهداری غار علیصدر بیش از هزینه‌های درآمدی شده است، اظهار کرد: اگر این روند ادامه یابد مجبور به تعطیلی غار هستیم چرا که هزینه نگهداری، آب و برق در غار بیش از درآمد فعلی است.
مجیدی با بیان اینکه آمار بازدیدکنندگان با توجه به شرایط کرونا به شدت کاهش یافته است، تصریح کرد: به‌طور متوسط ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از غار بازدید می‌کنند، که این رقم نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیری را نشان می‌دهد.
مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه کرونا ویروس به صنعت گردشگری ضربه بزرگی وارد کرده است، تأکید کرد: پیش‌بینی می‌شود اگر روند فعلی بازدید از غار علیصدر به حالت فعلی باشد، تا اطلاع ثانوی غار تعطیل شود.
وی خاطرنشان کرد: در غار علیصدر تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده، قایق‌ها و تمامی تجهیزات موجود در داخل غار در طول روز سه مرتبه صد عفونی می‌شوند.
مجیدی یادآور شد: در دوران قبل از کرونا ظرفیت قایق‌های غار به‌طور کامل تکمیل بوده اما در حال حاضر هر قایق برای یک خانواده مورد استفاده قرار می‌گیرد./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن