Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر گردشگری احداث 15 مجتمع خدماتی رفاهی در همدان

احداث 15 مجتمع خدماتی رفاهی در همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از احداث 15 باب مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده با اشاره به اینکه 27 مجتمع نیز در مراحل استعلام است، اظهار داشت: هم اکنون 30 مجتمع خدماتی رفاهی در استان در حال فعالیت است که با احداث این مجتمع ها، تعداد آن به 72 مورد در استان می رسد.

وی افزود: از این میزان 5 مجتمع در آزادراه ها، 35 مجتمع در بزرگراه ها و 32 مجتمع نیز در راه های اصلی و فرعی استان است.

پناهنده با اشاره به لزوم احداث مجتمع های خدماتی رفاهی در سطح محورهای مواصلاتی استان یادآور شد: ضروری است تا رانندگان پس از دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند و به همین منظور برای فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، کاهش میزان تصادفات جاده ای و تامین فضای مناسب برای اقامه نماز، مجتمع های خدماتی رفاهی در جاده ها ساخته می‌شود.

مدیرکل راهداری استان همدان به بستر مناسب احداث مجتمع های خدماتی رفاهی برای اشتغالزایی و نیز ایجاد امنیت و آسایش در جاده‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه راه هاي اصلي استان داراي مجتمع خدماتي رفاهي بين‌ راهي هستند و كمبودي در اين زمينه وجود ندارد.

پناهنده به اهميت و ضرورت تجهيز اين مجتمع ‌ها اشاره كرد و ابراز داشت: مجتمع‌ هاي خدماتی رفاهي جاده‌ اي بايد متناسب با نياز و رعايت اصل رفاه حال مسافران احداث شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن