Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی پاس همدان به آرامش موقت رسید؟

پاس همدان به آرامش موقت رسید؟

بازگشت مجدد مدیرعامل جدید، کسب پیروزی در بازی روز گذشته برابر اترک بجنورد، پرداخت درصدی از قرارداد اعضای باشگاه، وعده پاداش به بازیکنان و وعده اهدای تلفن همراه به هواداران پاس از طریق قرعه‌کشی، نشان می‌دهد پاس همدان با ورود جدی مدیرعامل باشگاه مجدداً در مسیر حرکتی درست قرار گرفته و آرامشی هر چند موقت و نسبی در قهرمان اسبق آسیا حاکم شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، طی هفته‌های گذشته پاس همدان با چالش‌ها و بحران‌های فراوانی از جمله عدم حمایت قاطع و عملی مسئولان از باشگاه، درگیری میان برخی از ارکان تیم، عدم پرداخت درصد کادرفنی و بازیکنان و در پی آن کاهش انگیزه و نتایج سینوسی مواجه شده بود به طوریکه تا مرز انحلال و فروپاشی پیش رفت.

شرایط باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان تا هفته گذشته بحرانی بود و رفتنی شدن زودهنگام حمیدرضا عابری‌منصور مدیرعامل باشگاه باعث ایجاد علامت‌های سوال بسیاری شد البته رفتن و تهدید به استعفای عابری‌منصور به درازا طول نکشید و این سرمایه‌گذار و کارآفرین جوان و محبوب به اردوی تیم پاس بازگشت و هزینه‌های حیاتی این تیم را فراهم کرد.

قرارداد مدیرعامل جدید باشگاه هنوز به طور رسمی به ثبت و امضای متولیان باشگاه پاس همدان نرسیده و انتظار می‌رود در شرایطی که پاس در آرامشی نسبی قرار گرفته، این موعد به زودی صورت گیرد.

پاس همدان عصر روز گذشته با گل‌های نیما ظفریان و محسن وفایی توانست با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج و در حضور هواداران پرشور خود موفق به شکست تیم اترک بجنورد شود و با کسب این برد با ۲۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی لیگ دسته دوم فوتبال کشور گروه الف قرار بگیرد.

یکی از علل به آرامش رسیدن باشگاه پاس را می‌توان صبوری و مقاومت هادی گل‌محمدی سرمربی این تیم در برابر مشکلات و بی‌پولی‌های باشگاه طی هفته‌های گذشته دانست.

با وجود گذراندن یکی از پرحاشیه و پرتنش‌ترین نیم‌فصل‌های تاریخ پاس و خروج چند بازیکن از باشگاه، این تیم در نیمه بالای جدول قرار گرفته و پایبندی و تعصب این سرمربی نسبت به باشگاه با وجود عدم دریافت درصد قانونی قرارداد خود تا به اینجای فصل موجب شده هادی گل‌محمدی در میان هواداران پاس به شدت محبوب شود.

از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور شنبه ۱۳ اسفندماه از ساعت ۱۴:۱۵ پاس همدان در دیداری خارج از خانه برابر تیم ویستاتوربین تهران صف‌آرایی خواهد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن