Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی جایگاه پاس لیگ ۲ نیست

جایگاه پاس لیگ ۲ نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: جایگاه پاس با سابقه درخشان در لیگ برتر و حتی آسیا، ماندن در لیگ ۲ نیست و باید با عزم راسخ و همه جانبه شرایط بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشور فراهم شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی روز سه شنبه در دیدار با علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان و حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه پاس همدان اظهار داشت: پاس آوازه تاریخی در فوتبال کشور دارد و باید به جایگاه اصلی خود بازگردد.

وی با بیان اینکه در پانزده سال اخیر هیچ گاه در حمایت همه جانبه از تیم پاس کوتاهی نکرده‌ایم، افزود: انتظار داریم با انتخاب مدیرعامل جدید، شرایط مطلوبی در تیم فراهم شود.

حاجی بابایی ادامه داد: مجموعه ورزش و هیات فوتبال همدان نیز حمایت مطلوب از تیم پاس دارند و این همگرایی مثبت در ارتقا جایگاه پاس تاثیر مستقیم خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز با تشریح روند انتخاب مدیرعامل باشگاه پاس از چند گزینه پیشنهادی، گفت: دستگاه ورزش همواره حامی تیم پاس بوده و امسال نیز زمین تمرین و مسابقه و محل اسکان تیم را تامین کردیم.

علی حقیقی افزود: تلاش مجموعه دستگاه ورزش در حوزه باشگاه پاس، ارتقا این تیم در سطح فوتبال کشور است و ظرفیت خوبی را نیز فراهم ساخته‌ایم.

حقیقی با تاکید بر اینکه دستگاه ورزش خادم ورزشکاران، مربیان، تیم‌ها و باشگاه‌های ورزش است و با همدلی و تلاش مضاعف به دنبال فراهم کردن زمینه درخشش هرچه بیشتر ورزش استان در عرصه‌های ملی و فراملی هستیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان نیز با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری در فوتبال به خصوص باشگاه پس افتخاری ارزنده است، خواستار حمایت همه جانبه مسوولان و هواداران از تیم شد.

حمیدرضا عابری منصور افزود: برنامه‌ای بلند مدت و در قالب پنج سال برای باشگاه ترسیم کرده‌ایم و می‌خواهیم فارغ از هیاهو، شرایط تیم را برای رشد و توسعه فراهم کرده و صعود به لیگ برتر را در پایان این برنامه هدفگذاری کنیم.

وی اضافه کرد: حل نیازهای اساسی و بنیادین باشگاه پاس مهمترین برنامه ما در شرایط بحرانی فعلی به شمار می‌رود و امسال به دنبال بهبودی جایگاه تیم در لیگ ۲ کشور هستیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن