Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به طرح زورخانه بین‌المللی همدان

اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به طرح زورخانه بین‌المللی همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از جذب و اختصاص ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به طرح زورخانه بین‌المللی همدان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه‌ به پیگیری‌های صورت‌گرفته و توجه مجموعه مدیریتی استان اجرای آن تسریع یابد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، حمیدررضا حاجی بابایی در بازدید از روند اجرای پروژه زورخانه بین‌المللی استان همدان افزود: یکی از مواردی که با توجه‌ به پتانسیل موجود در استان همدان باید به آن توجه ویژه‌ای شود بحث ورزش‌ باستانی و زورخانه‌ای است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و پویایی در جامعه وظیفه همه متولیان و برنامه‌ریزان است.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای توسعه فعالیت‌های ورزشی در حوزه همگانی و قهرمانی تاکید ویژه دارند، اظهار داشت: موضوع دیگری که مورد عنایت و تاکید ایشان است بسط و گسترش ورزش زورخانه‌ای و باستانی در کشور است چراکه این ورزش با آموزه‌های دینی ما عجین شده است.

حاجی بابایی تصریح کرد: در استان همدان این مهم طی سالیان گذشته در دستور کار قرار گرفته شده و در این راستا پروژه زورخانه بین‌المللی همدان بنا شده است.

وی هزینه در ورزش را سرمایه‌گذاری برای نسل آینده عنوان کرد و گفت: در حوزه اعتبارات ملی مصوب در بخش ورزش و جوانان نیز اعتبارات خوبی به وزارت ورزش و جوانان اختصاص داده ایم که باید با پیگیری‌های لازم سهم استان از این محل جذب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: زورخانه بین‌المللی استان از محل اعتبارات ملی در سال ۹۷ به مساحت ۲ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شده است.

حمید سیفی اظهار داشت: تاکنون ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در این پروژه هزینه شده و دارای ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه نیازمند پنج میلیارد تومان اعتبار است ابراز امیدواری کرد: با تزریق اعتبارات لازم تا پایان سال پیشرفت فیزیکی این پروژه به بیش از ۶۰ درصد برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن