Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اعضای تیم پاس همدان جریمه شدند

اعضای تیم پاس همدان جریمه شدند

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس همدان گفت: با تصمیم حمیدرضا عابری منصور مدیرعامل باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم جریمه شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، میثم ناصرنژاد اظهار داشت: کادر فنی و بازیکنان این تیم با توجه به قبول شکست در دیدار روز گذشته مقابل شهرداری نوشهر در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور جریمه شدند.

وی بیان کرد: پس از شکست روز گذشته برابر شهرداری نوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، با تصمیم مدیران باشگاه پنج درصد از مبالغ قرارداد کادر فنی و بازیکنان تیم کسر شد.

ناصرنژاد خاطرنشان کرد: هم اکنون درصد قابل توجهی از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده است و مدیریت باشگاه به آنچه که تعهد مالی داشت، به خوبی عمل کرد اما متاسفانه نتایج کسب شده رضایت بخش نبود.

وی افزود: پاس در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور ۲ بازی مقابل اترک بجنورد و شهید قندی یزد دارد تا لیگ امسال را به پایان برساند.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پاس یادآور شد: با توجه به سقوط ۲ تیم گل ریحان البرز و عقاب تهران، دیدارهای باقی مانده تیم پاس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: پاس هم اکنون در رده یازدهم گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد و انتظار می‌رفت حداقل در جمع تیم‌های نیمه نخست جدول قرار می‌گرفت./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن