Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی پلمپ چهار باشگاه متخلف در همدان

پلمپ چهار باشگاه متخلف در همدان

کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در روزهای اخیر گذشته ۴ مورد باشگاه و سالن ورزشی متخلف به علت سرپیچی از دستور ستاد مدیریت کرونا پلمب شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، افشین حولکی اظهار داشت: بر اساس مصوبات ستاد مدیریت کرونا در استان و به منظور پیشگیری از ابتلا به کرونا، باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام شده است.
وی افزود: در  دو روز گذشته  سه سالن پرورش اندام واقع در منطقه سعیدیه و میدان عین‌القضات همدانی و یک سالن رزمی آموزش تکواندو به علت بی‌توجهی به مصوبات ستاد پیشگیری و مدیریت کرونا با همکاری نیروی انتظامی پلمب شده است.
کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه برخی از مسئولان سالن‌ها و مربیان ورزشی مدعی هستند که گمان می‌کنند باید تا ساعت 18 فعالیت داشته باشند، تصریح کرد: حتی در صورت تایید این ادعا، شب گذشته پس از ساعت 18 از این سالن‌ها بازدید به عمل آمده و فعالیت داشتند.
حولکی با تاکید بر اینکه در یکی از سالن‌های پلمب شده تعداد زیادی از ورزشکاران بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در محیطی بسته در حال فعالیت بدنی بودند، گفت: این رفتارهای پرخطر سبب افزایش آمار ابتلا به کرونا و طولانی شدن پیک بیماری می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سرعت انتقال و انتشار ویروس کرونا در اماکن سر بسته و پرتجمع زیاد می‌شود، تصریح کرد: در شرایط فعلی و قرمز کرونا در استان، فعالیت چنین اماکنی ضروری نیست و به همین خاطر دستور تعطیلی این واحدها صادر شده است.
کارشناس نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با سامانه 4030، 190 و شماره تلفن‌های مراکز بهداشت شهرستان‌ها تخلف بهداشتی را گزارش کنند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن