Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی برنامه های سفر وزیر ورزش و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی به همدان

برنامه های سفر وزیر ورزش و رؤسای فدراسیون‌های ورزشی به همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: وزیر ورزش و جوانان به همراه روسای فدراسیون های ورزشی پنجشنبه هفته جاری به همدان سفر می کنند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، رسول منعم با بیان اینکه در سفر قبلی وزیر ورزش و جوانان با رایزنی اداره کل و مسئولان استان قرار بر این شد یکی از جلسات فصلی هم اندیشی روسای فدراسیون ها با حضور وزیر ورزش در همدان برگزار شود اظهار داشت: این خواسته مورد اجابت دکتر سلطانی فر قرار گرفت تا وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون ها روز پنجشنبه سفری به همدان داشته باشند.

وی در رابطه با برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان و تیم همراه به همدان گفت: در صبح پنجشنبه وزیر ورزش و روسای فدراسیون‌ها در جلسه شورای اداری استان حاضر می شوند و بعد از ظهر نیز جلسه هم اندیشی روسای فدراسیون ها برگزار می شود.

منعم افزود: پس از برگزاری جلسه وزیر ورزش و روسای فدراسیون ها با بازدید از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج به سفر یک روزه خود به همدان پایان می دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این که سفر روسای فدراسیون های ورزشی به همدان فرصت مناسبی است تا هیئت های ورزشی استان مشکلات خود را با روسای فدراسیون ها در میان بگذارند عنوان کرد: در فاصله برنامه‌های این سفر هیئت های ورزشی جلسات جداگانه ای با روسای فدراسیون ها برگزار می کنند تا در مورد مشکلات هئیت و برنامه های آتی و نیز گرفتن میزبانی مسابقات کشوری یا بین المللی تبادل نظر کنند.

منعم تصریح کرد: بازدید وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون‌ها از مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج همدان هم فرصت مناسبی است تا متولیان ورزش کشور با امکانات این مجموعه آشنا شوند و میزبانی از اردوی تیم های ملی یا باشگاهی را در این مجموعه برگزار کنند.

وی با بیان این که مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی با داشتن زمین فوتبال، استخر، سالن بدنسازی، خوابگاه و رستوران یکی از به روزترین مجموعه های ورزشی کشور است تاکید کرد: میزبانی از اردوی تیم های ملی و یا باشگاهی در این استادیوم علاوه بر درآمدزایی برای ورزش استان پیشرفت سطح کیفی ورزش همدان را در پی دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن