Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تجهیزات ژیمناستیک همدان کیفیت بالایی دارد

سرمربی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک کشور:
تجهیزات ژیمناستیک همدان کیفیت بالایی دارد

سرمربی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک کشور از میزبانی استان همدان از اردوی تیم ملی ژیمناستیک ابراز رضایت کرد و تجهیزات این استان را استاندارد و مورد قبول دانست.

به گزارش "همدان نیوز"، رضا خیرخواه با اشاره به اینکه رییس فدراسیون ژیمناستیک به تازگی معرفی شده است، اظهار داشت: در مدت بسیار کمی که از عمر مدیریت وی در این فدراسیون می‌گذرد، تمامی کمیته های وزرشی این فدراسیون از جمله کمیته آکروژیم، هنری و ایروبیک فعال شده و این اردو، اولین اردوی تیم ملی است که در استان همدان برگزار می شود و خوشبختانه شاهد میزبانی بسیار شایسته و خوب از ملی پوشان در این استان هستیم.

وی ضمن تقدیر از تلاش رئیس هیئت ژیمناستیک و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای میزبانی شایسته مسابقات، اظهار داشت: این اردو جهت حضور تیم ملی در مسابقات اسلوونی تشکیل شده که اردوی اول در استان همدان به مدت 14 روز برگزار می شود و پس از آن، ورزشکاران به مدت پنج روز ایام عاشورا و تاسوعا استراحت کرده و بلافاصله پس از آن به استان لرستان اعزام می شوند و سپس به اسلوونی خواهند رفت.

خیرخواه با تأکید بر اینکه استان همدان از گذشته ورزشکاران بسیار خوبی در رشته ژیمناستیک داشته و دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع، برگزاری اولین اردوی تیم ملی در استان همدان برنامه ریزی شد چراکه تجهیزات و امکانات تمرینی در همدان به نسبت سایر استان ها از کیفیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه به وضعیت ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی اشاره کرد و افزود: اعضای تیم پس از یک استراحت طولانی، به مدت 10 روز است که تمرینات خود را از سر گرفته‌اند ولی در سطح خوبی از آمادگی قرار دارند و امیدواریم در این دوره از مسابقات شاهد درخشش هرچه بیشتر اعضای تیم باشیم.

سرمربی تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک با بیان اینکه هدف اصلی، حضور در بازی های آسیایی به میزبانی اندونزی در جاکارتا است، خاطرنشان کرد: این مسابقات بیشتر به منظور آمادگی برای بازی‌های آسیایی است و من در مجموع از عملکرد تمام اعضای تیم رضایت دارم.

خیرخواه در پایان ضمن قدردانی از میزبانی شایسته هیأت ژیمناستیک استان همدان، اظهار داشت: تیم ملی به نوعی به دو دسته تقسیم شده است، افراد با تجربه که دارای مدال های آسیایی هستند و تجربیات خود را در اختیار سایرین قرار می دهند و دسته دوم نیز جوانانی هستند که امیدواریم در کنار افراد با تجربه تیم تجربه کسب کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن