Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی روزهای شلوغ ورزش دانشگاه علوم پزشکی همدان

روزهای شلوغ ورزش دانشگاه علوم پزشکی همدان

این روزها ورزش دانشگاه علوم پزشکی همدان روزهای شلوغ و پر تلاطمی را سپری می‌کند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی کارکنان دانشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از پنج شنبه 26 مرداد ماه در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌‌های آمادگی جسمانی، طناب کشی، تنیس روی میز با دست مخالف، دارت، شطرنج سرعتی، طناب زنی و فوتبال رومیزی آغاز شده که این مسابقات تا 9 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیته ورزش کارکنان دانشگاه در این خصوص گفت: در این مسابقات حدود 500 نفر از همکاران خانم و آقا ثبت نام کرده‌اند که به تناوب در مسابقات شرکت خواهند کرد.

علی ثقفی افزود: داشتن بیمه ورزشی برای شرکت در مسابقات الزامی است که همکاران باید قبل از فرا رسیدن روز مسابقه نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان حراست دانشگاه‌های علوم پزشکی غرب کشور اشاره کرد و افزود: پنج شنبه و جمعه این هفته میزبان مسابقات حراست دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در 9 رشته ورزشی از جمله فوتسال، آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، شطرنج، دارت، طناب کشی و ... هستیم.

دبیر کمیته ورزش کارکنان از اعزام کاروان ورزشی همکاران خانم به خزرآباد ساری جهت شرکت در مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان وزارت بهداشت خبر داد و اضافه کرد: دانشگاه در هر پنج رشته مسابقات شامل والیبال، دارت، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز و شطرنج با تیم کامل حضور خواهد یافت که همکاران با توجه به جدول مسابقات در دو مرحله به ساری اعزام خواهند شد و در همه رشته‌ها امیدوار به کسب نتیجه مطلوب هستیم.

سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه با اشاره به کسب مقام نایب قهرمانی دانشگاه در مسابقات قهرمانی فوتسال حبابی استان از میزبانی مسابقات قهرمانی کشور این رشته در سالن شهید یونسی دانشگاه از تاریخ 1 لغایت 3 شهریور خبر داد و تصریح کرد: تیم فوتسال حبابی دانشگاه خود را برای حضور پر رنگ و موفقیت آمیز در این مسابقات آماده می‌کند و امیدواریم میزبانی خوبی از قهرمانان سایر استان‌های کشور داشته باشیم.

علی ثقفی در بخش دیگری از این گفتگو به حضور تیم فوتسال منتخب دانشگاه در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال استان اشاره کرد و اظهار داشت: این تیم از ترکیب فوتسالیست‌های کارمند و دانشجوی دانشگاه تشکیل شده و برای نخستین بار است که دانشگاه علوم پزشکی همدان در مسابقات اینچنینی شرکت می‌کند که در نخستین گام از ساعت 16 روز پنج شنبه در سالن شماره یک دانشگاه در برابر حریف خود به میدان  خواهد رفتو

سرپرست مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در ادامه  میزبانی مسابقات دانشجویان دختر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در روز سه شنبه 31 مرداد ماه را یادآور شد و اذعان داشت: این مسابقات در سه رشته کاراته، تنیس روی میز و والیبال برگزار خواهد شد که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای تیم‌های ورزشی دانشگاه‌های منطقه غرب باشیم.

وی با اشاره به اعزام کاروان دانشجویان دختر دانشگاه دانشگاه به مسابقات المپیاد کشوری دانشجویان دختر وزارت بهداشت در شهرکرد، افزود: این مسابقات 10 لغایت 17 شهریورماه برگزار خواهد شد که دانشگاه علوم پزشکی همدان در 9 رشته این مسابقات حضور فعال خواهد داشت.

علی ثقفی نتایج درخشان دانشجویان دختر در 5رشته المپیادی در منطقه غرب که به میزبانی سنندج و کرمانشاه در هفته‌های گذشته برگزار شد را تمجید کرد و اظهار داشت: نتایج خوب ورزشکاران در مسابقات غرب کشور ما را برای کسب نتایج  مطلوب در المپیاد نهایی در شهرکرد امیدوار می‌کند.

دبیر کمیته ورزش کارکنان دانشگاه از میزبانی مسابقات ورزشی نظام پرستاری کشور در دهه آخر شهریور در 9رشته ورزشی خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در 9 رشته ورزشی در سالن‌های تحت پوشش دانشگاه و به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

علی ثقفی اذعان داشت: خوشبختانه در یکسال گذشته با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای ریاست دانشگاه و با حمایت معاونین محترم توسعه مدیریت و منابع و دانشجویی فرهنگی قدم‌های موثری در توسعه ورزش دانشگاه برداشته شده که از جمله آنها می‌توان به تجهیز کامل ورزشکاران تیم‌های اعزامی به المپیاد‌ها، افزایش رشته‌های ورزشی فعال در دانشگاه، احداث فضاهای ورزشی جدید از جمله سالن بدنسازی، فوتبال رومیزی و تنیس روی میز، راه‌اندازی لیگ فوتسال دانشجویان و کارکنان، برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های همگانی به مناسبت هفته دولت و جذب مربیان با دانش و با تجربه اشاره کرد.

وی در خاتمه تاکید کرد: افق‌های بلندی را برای توسعه و ارتقاء سطح ورزش در دانشگاه ترسیم کرده‌ایم که با حمایت و پشتیبانی مسئولین امیدواریم اهداف و برنامه‌های تدوین شده کما‌فی السابق اجرایی شده و به این مهم دست پیدا کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن