Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان میزبان خوبی برای مسابقات والیبال قهرمان کشوری است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی:
همدان میزبان خوبی برای مسابقات والیبال قهرمان کشوری است

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: دانشگاه علمی کاربردی همدان تلاش های شبانه روزی برای برگزاری مسابقات چهارمین دوره مسابقات والیبال کشوری دانشجویان دختر جامع علمی کاربردی کشیدند و میزبان خوبی هستند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از ستاد خبری مسابقات قهرمان کشوری دانشگاه علمی کاربردی همدان، بهزاد بهرامی‌نسب در چهارمین دوره مسابقات والیبال کشوری دانشجویان دختر جامع علمی کاربردی با گرامیداشت شهدای مدافع حرم اظهار کرد: سهم دانشگاه در تقدیم شهدا 77 نفر بوده که 26 نفر از آنها مدافع حرم بودند و دانشگاه علمی کاربردی در دفاع از نظام مقدس جمهوری نقشی اساسی داشته است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: مدت دو سال مسابقات ورزشی در دانشگاه علمی کاربردی متوقف شده بود و این شرایط باعث از دست رفتن روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان شده بود.

وی با تاکید بر اینکه با حمایت‌های ریاست دانشگاه که در زمینه تربیت بدنی در دانشگاه صورت گرفت، بیان کرد: بعد از انتخاب ایشان به ریاست اولین اقدام درخواست از معاونت فرهنگی فعال شدن واحد تربیت بدنی در دانشگاه بود چراکه جوانان ورزشکار به لحاظ روحی و روانی در وضعیت سالم هستند و ما در دانشگاه علمی ـ کاربردی ما به این نوع از جوانان نیاز داریم.

بهرامی‌نسب ادامه داد: ورزش از دغدغه‌های اصلی مسئولان نظام از جمله مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و ... است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه از دانشجو تنها چیزی که می‌خواهم تهذیب، تحصیل و ورزش است، عنوان کرد: چراکه اگر این سه عنصر در کنار هم در فرد جمع شود می‌تواند برای کشور مایه افتخار باشد.

وی با بیان اینکه روز مصادف با بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه علمی ـ کاربردی است، گفت: یکی از برنامه‌ها در معاونت فرهنگی و آموزشی برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری بود که پس از پایان مسابقات سهمیه المپیاد ورزشی تابستان 96 مشخص و تعیین می‌شود که چه کسانی به المپیاد راه می یابند.

بهرامی‌نسب خاطرنشان کرد: برای تیم‌های اول شرکت ‌کننده در این مسابقات 40 درصد، رتبه‌های دوم 35 درصد و برای رتبه‌های سوم بین 25 تا 30 درصد تخفیف شهریه در ترم بعدی در نظر گرفته می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار کرد: همچنین به پسرانی کع در مسابقات قهرمان کشوری در یزد شرکت کرده اند به تمامی آنها حتی تیم هایی که مقامی کسب نمی کنند 10 درصد تخفیف شهریه داده می شود.

وی بیان کرد: همچنین انتظار می رود مسئولان استان همدان از دانشگاه علمی کاربردی همدان بیش از پیش حمایت کنند و از دانشگاه علمی کابردی همدان برای این میزبانی کمال تشکر را دارم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن