Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی باید به حال مدیرانی که برای خودباوری جوانان ارزش قائل نیستند، تأسف خورد

رئیس فدراسیون آسیایی او-اسپرت:
باید به حال مدیرانی که برای خودباوری جوانان ارزش قائل نیستند، تأسف خورد

رئیس فدراسیون او-اسپرت گفت: بایستی تاسف خورد برای مسئولانی که کم لطفی می کنند و برای خلاقیت، ابتکار و خودباوری جوانان ایران زمین، ارزش شایسته را قایل نمی شوند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون او-اسپرت بهروز کارخانه ای اظهار کرد: بیش از ده سال است که فدراسیون جهانی او-اسپرت ثبت جهانی شده که در 68 کشور فعالیت دارد و مقر آن در استان همدان می باشد.

وی افزود: این ورزش توسط یک جوان ایرانی به نام محمدقاسم منوچهری در ساختارهای جهانی ثبت شده است و به معنای ورزش پارسیان اصیل بوده که در بسیاری از کشورها فدراسیون، انجمن و پایگاه دارد. ولی در ایران آنگونه که شایسته هست به آن توجه نشده است.

رئیس فدراسیون او-اسپرت ادامه داد: در دولت آقای روحانی توانستیم انجمن او-اسپرت جمهوری اسلامی را تشکیل دهیم ولی نیاز هست در کشور فدراسیون داشته باشیم. وی اشاره کرد که مسئولین می بایست از ابتکارات، خلاقیت ها و نوآوری جوانان ایران حمایت کنند و سنگ ها را از جلوی پای جوانان بردارند.

کارخانه ای با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اذعان کرد: رهبر انقلاب ورزش را یکی از راه های نشان دادن هویت و شخصیت اسلامی و ایرانی به جهان می داند و لذا مسئولین بایستی فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کارها قرار دهند و بایستی تاسف خورد برای مسئولانی که کم لطفی می کنند و برای خلاقیت، ابتکار و خودباوری جوانان ایران زمین، ارزش شایسته را قایل نمی شوند.

 وی با بیان اینکه ورزشی مثل گاوبازی در بعضی از کشورها موجب افتخار آنان می شود، ولی در کشور ما برای کمک به سیر کمالی و توسعه یک ورزش فکری، ذهنی و خلاقانه کم مهری می کنند، تأکید کرد: اگر فدراسیون ملی شکل بگیرد، از این طریق ارزآوری برای کشور خواهیم داشت و اشتغالزایی برای جوانان ایجاد خواهد شد و این مسئله، یک خیر مطلق است.

کارخانه ای تصریح کرد:  نوآوری جوانان را نباید سرکوب کرد و فرمایشات رهبر عزیزمان در باره خلاقیت جوانان باید عملا اجرا شود و ایجاد فدراسیون ملی او-اسپرت یک موضوع شخصی نیست و در راستای دیپلماسی ورزشی و توسعه صنعت گردشگری ورزشی است و مسئولین باید از این فرصت طلایی به نحو احسن، برای پیشرفت و اشتغالزایی بهره ببرند.

شایان ذکر است که ملی پوشان او-اسپرت کارگری کشور برای حضور در این رقابت ها وارد اردوی آماده سازی تیم ملی شده اند تا پس از تکمیل فرایند های انتخابی و آماده سازی با ترکیب بخش های هنری، ذهنی و رزمی عازم المپیک کارگران جهان شوند.

در خاتمه کارخانه ای به عنوان رئیس فدراسیون آسیایی او-اسپرت  از نمایندگان و دولت مردان درخواست کرد: برای آنچه بیش 12 سال است با هزینه شخصی یک جوان ایرانی، در عرصه بین المللی ایجاد شده و اگر این اقدامات توسط دولت انجام می گرفت می بایست میلیاردها تومان اعتبار و تخصیص برای آن در نظر گرفته می شد، ارزش قایل شوند و با هم صدایی و همراهی خود برای تاسیس فدراسیون ملی او-اسپرت بر عزت و جایگاه ایران در عرصه مدیریت جهانی ورزش کوشش نموده و مشارکت نمایند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن