Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی همدان میزبان شایسته مسابقات ورزشی دانشگاهی

همدان میزبان شایسته مسابقات ورزشی دانشگاهی

ناظر فنی مسابقات دارت جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد گفت: دارت به علت ایجاد تمرکز و تقویت فکر ورزش مناسبی برای ورود به فضای دانشگاه‌ها است.

به گزارش "همدان نیوز"، محمد فدوی ظهر امروز در حاشیه جشنواره مسابقات ورزش همگانی دانشگاه‌ آزاد در همدان اظهار کرد: وجود رشته‌های مفرحی مانند دارت، طناب‌کشی فوتبال و بسکتبال سه نفره و رشته‌هایی که به سمت فراموشی می‌روند در این جشنواره از نکات بسیار مناسب این جشنواره است.

وی افزود: این رشته‌ها در فضای دانشگاه‌ها باعث ایجاد شور و نشاط و تقویت روح دانشجویان می‌شود و رفاقت‌ها و دوستی‌ها را در دانشگاه افزایش می‌دهد و مسؤولان دانشگاه آزاد با برگزاری چنین جشنواره قدم‌های بزرگی برداشته‌اند.

ناظر فنی مسابقات دارت با اشاره به سطح مسابقات دارت گفت: سطح کیفی مسابقات و تیم‌های شرکت کننده بسیار دور از انتظار ما بود و حتی چندین بازیکن با سطح بسیار بالا در این مسابقات حضور داشتند و این مسابقات طبق قوانین انجمن دارت کشور برگزار شد.

فدوی خاطرنشان کرد: امکانات دانشگاه آزاد واحد همدان نیز در برگزاری مسابقات دارت بسیار مناسب و در سطح قابل قبولی قرار داشت.

وی با بیان اینکه دارت می‌تواند به عنوان رشته‌ای بسیار مناسب در فضای دانشگاه‌ها فعال باشد، بیان کرد: رشته دارت مخفف «دوستی، احترام متقابل، رفتار حرفه‌ای و تلاش و تمرکز» است و این رشته با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد ورزشی ایده‌آل برای فضای دانشجویی است.

ناظر فنی مسابقات دارت بیان کرد: دارت فضای زیادی را اشغال نمی‌کند که با توجه به تغییر زندگی ما به سمت آپارتمان‌نشینی، فعالیت در این ورزش بسیار مناسب است.

وی با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان گفت: امکانات این دانشگاه در مقایسه با بسیاری از استان‌های دیگر بسیار ایده‌آل است و به راحتی توانایی برگزاری مسابقات سطح بالایی را دارد.

فدوی با بیان اینکه در این جشنواره نیز تمام امکانات از سالن‌ها تا اسکان و تغذیه بسیار مناسب بوده است، یادآور شد: جا دارد از مسؤولان دانشگاه آزاد همدان و رئیس تربیت بدنی این دانشگاه برای برگزاری مطلوب این جشنواره تشکر کنم.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن