Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی آغاز مسابقات آمادگی جسمانی دانشجویی در همدان

در جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور صورت می‌گیرد؛
آغاز مسابقات آمادگی جسمانی دانشجویی در همدان

رقابت‌های آمادگی جسمانی جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور با حضور 88 ورزشکار آغاز شد.

به گزارش "همدان نیوز"، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از روز دوشنبه هفته گذشته به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آغاز شده است؛ در ششمین روز با برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی تیمی پیگیری  می‌شود.

در رقابت‌های آمادگی جسمانی هر تیم با چهار ورزشکار شرکت کرده که در نهایت امتیازات تیمی جمع‌بندی خواهد شد و تیم‌های اول تا بیست و دوم مشخص و معرفی خواهند شد.

در این رقابت‌ها ورزشکاران در پنج آیتم با هم رقابت خواهند کرد که از صبح تیم‌ها در قسمت پرش طول جفت مسابقه خود را آغاز کردند.

در ادامه صبح امروز در دو آیتم دو ماریپچ و همچنین پرتاب توپ مدیسن‌بال با هم رقابت خواهند کرد.

عصر امروز هم ورزشکاران در آیتم دراز و نشست با هم مسابقه خواهند داد و در مسابقات دو 840 متر سرعت که در پیست تارتان زمین چمن دانشگاه آزاد واحد برگزار می‌شود.

با مشخص شدن تیم‌های برتر مسابقات آمادگی جسمانی پرونده جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور در قسمت دانشجویان پسر بسته خواهد شد و از روز 27 مردادماه رقابت‌های دختران دانشجوی آغاز خواهد شد.

گفتنی است بنا بر برنامه‌ریزی انجام شده مراسم اختتامیه مسابقات شامگاه شنبه با حضور مسؤولان از دانشگاه آزاد سازمان مرکزی و واحد همدان برگزار خواهد شد.

جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن