Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی معرفی برترین های دوچرخه سواری کورسی همدان

معرفی برترین های دوچرخه سواری کورسی همدان

رییس هیات دوچرخه سواری همدان گفت: برترین های دوچرخه سواری ماده کورسی همدان با برگزاری یکدوره مسابقه به میزبانی صالح آباد همدان معرفی شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری همدان، علی ثقفی افزود: رقابت های دوچرخه سواری ماده کورسی بخش استقامت جاده با حضور ۳۰ دوچرخه سوار منتخب استان همدان و با قضاوت پنج داور به مسافت ۵۰ کیلومتر در محورهای صالح آباد از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این پیکارها و در بخش تیمی همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد، تویسرکان دوم شد و اسدآباد در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان سلمان تیموری از تویسرکان قهرمان شد، صابر میرزایی از همدان عنوان دوم را کسب کرد و امین سلگی از تویسرکان برجایگاه سوم ایستاد.

ثقفی افزود: در رده نوجوانان نیز سینا کریمیان از همدان قهرمان شد، نوید سلطان آبادی دیگر ورزشکار همدانی در جای دوم قرار گرفت و آریا قربانی مهراب از اسدآباد عنوان سوم را کسب کرد و رضا سلگی از تویسرکان چهارم شد.

وی خاطرنشان کرد: در رده پیشکسوتان نیز کیومرث عجمی از همدان قهرمان شد و امیر مصباح دیگر دوچرخه سوار همدانی در جایگاه دوم ایستاد.

نکته جالب توجه در این رقابت ها حضور سلمان تیموری عضو تیم ملی دوگانه کشور و قهرمان چندین دوره رقابت های دوگانه و سه گانه کشور بود که توانست عنوان قهرمانی دوچرخه سواری استان همدان را کسب کند.

نفرات برتر این رقابت ها عازم پیکارهای قهرمانی کشور می شوند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن