Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی صعود بلندقامتان بسکتبال دانشگاه آزاد همدان به جمع 8 تیم برتر

در جشنواره ورزش همگانی دانشگاه آزاد صورت گرفت؛
صعود بلندقامتان بسکتبال دانشگاه آزاد همدان به جمع 8 تیم برتر

بسکتبالیست‌های همدانی در جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد موفق شدند با ارائه بازی‌های بی‌نقص جواز حضور در جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها را کسب کنند.

به گزارش "همدان نیوز"، جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشگاه آزاد در بخش آقایان که از روز دوشنبه به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین آغاز شده است؛ در سومین روز با برگزاری مسابقات فوتبال و بسکتبال سه‌نفره پیگیری می‌شود.

در رقابت‌های بسکتبال سه نفره دور مقدماتی این رقابت‌ها با جذابیت خاصی پیگیری شد که در نهایت چهره هشت تیم برتر این رشته مشخص شد.

در برگزاری رقابت‌های بسکتبال سه نفره تیم‌ها در یک تایم 10 دقیقه‌ای با هم مسابقه می‌دهند و طبق قانون هر پرتاب داخل قوس یک امتیاز و بیرون آن دو امتیاز محسوب می‌شود، همچنین هر تیم از سه بازیکن اصلی و یک بازیکن ذخیره استفاده خواهد کرد و هر تیمی زودتر به امتیاز 21 برسد برنده مسابقه خواهد بود.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده 22 تیم حاضر در دو گروه 6 تیمی و دو گروه پنج تیمی تقسیم‌بندی شده بودند که بعد از برگزاری مسابقات دوره‌ای دو تیم برتر هر گروه موفق به صعود به مرحله نیمه‌نهایی شدند.

ادامه این رقابت‌ها از صبح چهارشنبه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد همدانه پیگیری  شد که طی آن بلندقامتان تیم میزبان موفق شدند با شکست حریف قزوینی خود یکی از امیدها برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر این رشته خواهد بود.

پیش از ظهر امروز این نتایج به دست آمد تا چهره هشت تیم برتر مشخص شود:

همدان 17- قزوین 11

فارس 15 - ایلام 4

علوم تحقیقات 12 - البرز 18

مرکزی 21 - اردبیل 3

خراسان رضوی 19 - لرستان 12

خراسان شمالی 13 - مازندران 15

گلستان 15 - خوزستان 21

زنجان صفر -  قم ( برد فنی)

با نتایج به دست آمده تیم‌های البرز، علوم تحقیقات تهران، خوزستان، همدان،  خراسان شمالی، مازندران، فارس و ایلام به دور یک هشتم نهایی صعود کردند و عصر چهارشنبه برای مشخص شدن تیم‌های برتر باید برابر هم به میدان بروند.

برنامه مسابقات عصر امروز برای در مرحله یک هشتم نهایی به شرح ذیل است:

البرز – ایلام

همدان – خراسان شمالی

فارس – علوم تحقیقات تهران

مازندران – خوزستان

همچنین برای تعیین تیم‌های رده‌های بعدی این بازی‌ها انجام خواهد شد:

چهارمحال و بختیاری – کرمانشاه

قزوین – اردبیل

آذربایجان شرقی – گلستان

خراسان رضوی – قم

کردستان – مرکزی

زنجان - یزد

خراسان رضوی - قم

گفتنی است جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور تا دوم شهریورماه و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال سه نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در جریان خواهد بود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن