Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی کلینیک روانشناسی در همدان راه‌اندازی شد

کلینیک روانشناسی در همدان راه‌اندازی شد

کلینیک روانشناسی عصر مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان افتتاح شد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی سینا فرشچیان، کلینیک روانشناسی عصر این مرکز جهت ارائه خدمات روانشناسی با تخفیف ویژه (دریافت ۶۵ درصد تعرفه مصوب در مراکز درمانی) و با حضور خانم ایرانمنش نماینده معاونت درمان، دکتر مهدی رضوان رئیس بیمارستان، مهندس بخشی مدیر مرکز، دکتر کشاورزی معاون درمان مرکز، دکتر قلعه ایها مدیر گروه روانپزشکی، دکتر احمد پناه و دکتر غضنفری اساتید روانشناس، دکتر ضرابیان، دکتر یزدی، دکتر فرهمند، دکتر ارجی و دکتر افروخته روانشناسان مرکز، ورمزیار نجفی مدیر خدمات پرستاری،  آقامحمدی سوپروایزر و بیات مسئول درمانگاه روانپزشکی افتتاح شد.

در ابتدای مراسم دکتر مهدی رضوان گفت: با توجه به اینکه این مرکز سانتر روانپزشکی استان می باشد و از طرفی با توجه به شیوع و افزایش قابل توجه بیماران روانپزشکی با علائم بارز، هدف این است که مرکزی داشته باشیم تا افراد با درآمدهای کمتر از خدمات روانشناسی این مرکز استفاده کنند.

دکتر رضوان افزود: ضمن اینکه خدمات روانشناسان عزیز، به مردم و مجموعه کمک کننده خواهد بود موجب شناخته شدن روانشناسان و خدمات آنها نیز می شود.

وی در ادامه ضمن تشکر از همراهی و حمایت روانشناسان مرکز بیان کرد: انشالله درمانگاهی فعال جهت خدمت روانشناسی به بیماران با درآمد کم و بی بضاعت که نیاز به همراهی، توجه و عطوفت بیشتر دارند داشته باشیم.

بخشی مدیر بیمارستان گفت: طی چندین جلسه هماهنگی که با روانشناسان مرکز برگزار شد تفاهم های اولیه در مورد تعرفه هاو نحوه حضور روانشناسان اتفاق افتاد.

 بخشی در ادامه افزود: هدف اصلی از افتتاح کلینیک عصر روانشناسی، وجود مرکز فعالی در سیستم دولتی است که مردم از خدمات روانشناسی این سیستم دولتی بهره مند شوند و مردم ضعیف جامعه هم بتوانند از خدمات روانشناسی سیستم دولتی استفاده کنند.

در ادامه جلسه دکتر قلعه‌ایها و روانشناسان مرکز نیز صحبت و نظرات خود را بیان کردند.

در پایان دکتر رضوان و هیات همراه از قسمت های مختلف کلینیک روانشناسی و امکانات آن قسمت بازدید کردند.

لازم به ذکر است کلینیک روانشناسی این مرکز در شیفت صبح و عصر هر روز با حضور روانشناسان مرکز در درمانگاه روانپزشکی، طبقه اول ساختمان فرشچیان(واقع در خیابان هنرستان) و با تخفیف ویژه، دریافت ۶۵ درصد تعرفه مصوب در مراکز درمانی، آماده ارائه خدمت به همشهریان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن