Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی ورود کارمندانی که واکسن نزدند به ادارات ممنوع است

ورود کارمندانی که واکسن نزدند به ادارات ممنوع است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی همدان از آغاز طرح ممانعت از ورود کارمندانی که از انجام واکسیناسیون ممانعت می کنند خبر داد و گفت: مدیران اموراداری ادارات مسئول بررسی کارت واکسیناسیون کارمندان را بر عهده داشته و آخر هفته اطلاعات را جمع بندی کرده و به مراکز بهداشت گزارش می‌دهند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد خزایی اظهار کرد : در صورتیکه فردی کارت واکسن در دست نداشته باشد، از ورود آنها به اداره مورد نظرجلوگیری می شود و این فرد باید با مراجعه به پایگاه های تجمیعی واکسیناسیون، نسبت به دریافت واکسن اقدام کند.

وی با بیان اینکه برخی از کارمندان ممکن است به کرونا مبتلا شده و موفق به انجام واکسیناسیون نشده باشند، تصریح کرد: این افراد باید در مهلت زمانی مقرر نسبت به دریافت واکسن اقدامات لازم را انجام دهند.

دکتر خزایی با بیان اینکه کارت دیجیتالی واکسن در سامانه salamat.gov.ir موجود است، یادآور شد: در این سامانه امکان دریافت کارت واکسن به راحتی امکان پذیر است که مدیران امور اداری باید به این کارت ها اکتفا کنند و ارائه کارت های واکسیناسیون قبلی که بعد از تزریق دریافت می کنند، کافی نیست.

وی با بیان این مطلب که امکان افزودن افرادی که واکسن نزده اند در سامانه بهداشت غیر ممکن است، گفت: در فضای مجازی بحث عدم واکسیناسیون برخی افراد و داشتن کارت واکسن برای آنها مطرح است، که این موضوع در گذشته که کارت ها به صورت دیجیتال نبوده وجود داشته اما با توجه به اینکه کارت های واکسیناسیون دیجیتالی شده امکان تخلف و تقلب در آن وجود ندارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن