Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تزریق روزانه ۱۳ هزار دز واکسن در همدان/ شیفت شب در مرکز تالار قرآن آغاز شد

تزریق روزانه ۱۳ هزار دز واکسن در همدان/ شیفت شب در مرکز تالار قرآن آغاز شد

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: واکسیناسیون کرونا برای دانش آموزان متولد ۱۳۸۵ به قبل در مراکز تجمیعی و مراکز جامع خدمات سلامتی این شهرستان از امروز /پنجشنبه/ آغاز شد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد خیراندیش بیان کرد: پیش از این دانش آموزان پایه دوازدهم یعنی متولدین سال ۸۳ مشمول طرح واکسیناسیون بودند که متولدین سال ۸۴ و ۸۵ نیز اضافه شدند.
وی با بیان اینکه به دانش آموزان واکسن سینوفارم تزریق می شود اضافه کرد: والدین دانش آموزان می توانند نزدیکترین مرکز جامع خدمات سلامت به محل سکونت را برای تزریق واکسن کرونا انتخاب کنند
رییس مرکز بهداشت همدان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ تیم واکسیناسیون در این شهرستان فعال شده است و هم اینک علاوه بر هفت پایگاه تجمیعی، در ۲۰ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ۱۸ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کار واکسیناسیون علیه کرونا در ساعت اداری صورت می گیرد.
خیراندیش ادامه داد: همچنین به منظور واکسینه شدن افراد شاغلی که در طول روز امکان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را ندارند، شیفت شبانه مرکز تجمیعی تالار قرآن نیز راه اندازی شد و تیم های پزشکی از ساعت ۱۹ تا ۲۴ پذیرای مراجعه کنندگان هستند.
وی گفت: هم اینک روزانه ۱۳ هزار دُز واکسن کرونا در شهرستان همدان تزریق می شود و تا ۳۰ شهریور امسال ۵۸ درصد واجدین شرایط معادل ۲۶۸ هزار و ۵۱ نفر دُز نخست و ۱۳۰ هزار و ۵۱ نفر دز مرحله دوم واکسن را تزریق کرده اند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن