Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

آزادی ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد در همدان

مدیر عامل ستاد دیه استان همدان گفت:۳۰ زندانی جرایم غیر عمد از عید قربان تا غدیر در استان با حمایت خیرین به آغوش خانواده ها باز می گردند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، یدالله روحانی منش گفت: بدهی ۷۵۰ میلیون تومانی، ۳۰ زندانی جرایم غیر عمد از عید قربان تا غدیر در استان با حمایت خیرین پرداخت شد تا به آغوش خانواده‌ها بازگردند.

او با بیان اینکه با آزاد شدن این افراد از ابتدای امسال ۱۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد استان آزاد شده اند، افزود: برای آزادی این زندانیان ۲۵ میلیارد تومان پرداختی داشته ایم که ۵ میلیارد تومان آن کمک بلاعوض خیرین، بقیه آن بخشش شاکیان و یا پرداخت تسهیلات بلند مدت و کم بهره به زندانیان برای تصویه بدهی است.
مدیر عامل ستاد دیه استان همدان از همکاری قرارگاه غدیر استان برای آزاد کردن زندانیان غیر عمد استان همدان هم خبر داد و افزود: بدهی ۵۰۰ میلیون تومانی،   ۱۸ نفر از زندانیانی که در روز عید غدیر آزاد می‌شوند را این قرارگاه پرداخت کرده است.
روحانی منش می‌گوید: از بین زندانیان جرایم غیر عمد آزاد شده امسال در استان ۵ نفر خانم‌ها هستند و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) هم در تامین اعتبار و رضایت شاکیان این افراد همکاری داشته است.
او از وجود ۲۱۰ زندانی غیر عمد در زندان‌های استان خبر داد و افزود: مردم می‌توانند از طریق شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ سیبا بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت بانک ملت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ به نام ستاد دیه استان همدان برای آزادی زندانیان کمک کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن