Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تزریق واکسن «کوو ایران برکت» در همدان

تزریق واکسن «کوو ایران برکت» در همدان

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان از تزریق واکسن «کوو ایران برکت» در همدان خبر داد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر محمد خیراندیش با اشاره به اینکه هنوز واکسیناسیون عمومی واکسن ایرانی «کوو ایران برکت» در همدان آغاز نشده است، گفت: این واکسن تنها برای تعدادی از برگزار کنندگان انتخابات که به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده بودند، تزریق شد و هنوز عمومی نشده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز واکسیناسیون عمومی واکسن ایرانی «کوو ایران برکت» در همدان آغاز نشده است، گفت: این واکسن تنها برای تعدادی از برگزار کنندگان انتخابات که به دانشگاه علوم پزشکی معرفی شده بودند، تزریق شد و هنوز عمومی نشده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان با بیان اینکه به احتمال زیاد از هفته آینده تزریق عمومی این واکسن آغاز و اطلاع رسانی صورت گیرد، افزود: تا واکسن وارد همدان نشود و از میزان آن اطلاع پیدا نکنیم نمی توانیم اظهار نظر قطعی در خصوص آن داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسیناسیون، طبق گروه های سنی و برای ۷۰ سال به بالا انجام می شود،گفت: بیماران خاص و جانبازان شیمیایی طبق جدول اطلاع رسانی در حال واکسیناسیون هستند.

دکتر خیراندیش با اشاره به اینکه تاکنون ۵۷ هزار دوز واکسن کرونا در همدان تزریق شده است، گفت: این میزان طبق واکسیناسیون مرحله اول و دوم بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن