Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تمام بیمارستان‌های همدان به ژنراتور برق مجهز هستند

تمام بیمارستان‌های همدان به ژنراتور برق مجهز هستند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان گفت: تمام بیمارستان‌های استان مجهز به ژنراتور برق هستند تا در صورت قطعی احتمالی وارد فاز تولید برق بشوند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر ابراهیم جلیلی پیرامون مسئله قطعی برق و احتمال بروز اختلالاتی در بیمارستان‌ها، اظهار کرد: با هماهنگی شرکت توزیع برق استان، برق بیمارستان‌ها در سراسر استان، قطع نخواهد شد.
جلیلی تصریح کرد: تمام بیمارستان‌های استان مجهز به ژنراتور برق هستند و آن‌ها را کنترل می‌کنیم تا اگر مشکلی پیش آمد بتوانند بیمارستان‌ها را پوشش داده و وارد فاز تولید برق شوند.
وی ادامه داد: تا امروز مشکل خاصی در استان نداشتیم و پیش‌بینی لازم را برای شرایط بحرانی در نظر گرفتیم، همچنین از زمان شیوع کرونا ژنراتورهای برق بیمارستان‌ها را بهینه‌سازی کردیم و روزی سه بار روشن کردیم تا اگر برق رفت و حوادث غیرمترقبه پیش آمد، مشکلی نداشته باشیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا درباره بیمارانی که در خانه از دستگاه‌های برقی استفاده می‌کنند، گفت: برخی بیماران از اکسیژن‌ساز خانگی استفاده می‌کنند که در صورت قطعی برق به مشکل خواهند خورد و ما به این افراد توصیه می‌کنیم که کپسول اکسیژن ذخیره داشته باشند تا در صورت قطعی برق از آن استفاده کنند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن