Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی احتمال افزایش بیماران بستری در همدان تا هفته آینده

احتمال افزایش بیماران بستری در همدان تا هفته آینده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا همدان ورود مسافران را علت افزایش آمار بیماران سرپایی و بروز پیک های متعدد این ویروس در استان دانست.

به گزارش "همدان‌نیوز"، دکتر ابراهیم جلیلی با بیان اینکه پیش بینی می شود تا هفته آینده آمار بیماران بستری نیز روند صعودی به خود گیرد، عنوان کرد: درحال حاضر شاهد افزایش ملایم شیب بیماران سرپایی هستیم؛ براساس افزایش آمار بیماران بستری و خارج از استان از دو روز گذشته، پیش بینی می شود تا هفته آینده آمار روندی فزاینده به خود گیرد.

وی با تاکید براینکه هنوز گزارشی از کرونادلتا نداشته ایم، گفت: دلیل افزایش آمار مبتلایان و بیماران سرپایی و پیدایش پیک های متعدد کووید-۱۹ در استان، ورود مسافرانی است که باعث انتقال این بیماری شده و به دنبال آن باعث افزایش بیماری می شوند.

دکتر جلیلی با اشاره به ارائه هشدار و پیشنهادات مربوط به جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری توسط مسافران به ستاد استانی مقابله با کرونا، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا، هشدارهای مربوطه را به ستاد استانی ارسال کرده است؛ از این رو احتمال می رود ستاد استانی باتوجه به هشدارهای دانشگاه، مصوبه هایی را برای کنترل ورود مسافران ابلاغ کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن