Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مشکل اینترنت در ۲۵۰ روستای همدان

مشکل اینترنت در ۲۵۰ روستای همدان

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه بالاترین مشکلات کشور در زمینه زیرساخت های ارتباطی است،گفت:سه میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در سطح کشور داریم که از داشتن تجهیزات آموزشی محروم هستند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با مدیران اداره کل مخابرات استان همدان، اظهارداشت: عصر حاضر عصر ارتباطات می باشد و از  همین  رو  با توجه به شرایط کنونی و عدم برگزاری کلاس های حضوری، سیستم آموزشی کشور دچار تغییر شده است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بالاترین مشکلات کشور در زمینه زیرساخت های ارتباطی است خاطر نشان کرد: خوشبختانه در استان همدان مشکلات مرتبط با این موضوع بسیار کمتر از میانگین کشوری است.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوء مدیریت‌ها در برگزاری کلاس های مجازی گفت: متاسفانه شاهد برگزاری کلاس های دانشجویان به صورت مجازی هستیم در حالی که برخی از رشته‌های تحصیلی مرتبط با دانشگاه ها نظیر فنی حرفه ای و پزشکی نیاز به کلاس‌های حضوری دارد.
حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: در همین زمینه ۳۸ سوال از وزیر آموزش و پرورش مطرح و پرسیده شده است.
فلاحی در پایان اظهار داشت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز در سطح کشور داریم که از داشتن تجهیزات آموزشی محروم هستند و این موضوع با عدالت آموزشی مدنظر مقام معظم رهبری منافات دارد.
 مدیرکل مخابرات استان همدان  نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس های مجازی، در تلاش هستیم که  تجهیزات سخت افزاری لازم مانند موبایل، مودم و ... را برای دانش آموزان نیازمند تهیه نماییم.
وی همچنین افزود: در همین راستا لیست خانواده هایی که دچار مشکل هستند تهیه شده است تا در صورت امکان نسبت به واگذاری خطوط تلفن ثابت به ایشان اقدام  گردد.
مدیرکل مخابرات استان همدان با بیان اینکه 2 هزار و 100 مدرسه روستایی و شهری در سطح استان همدان از امکانات و تجهیزات آموزشی بی بهره بودند یادآور شد: با تلاش های صورت گرفته در مجموعه مخابرات استان بیشتر مشکلات سخت افزاری این مدارس حل شده است و مشکلات 250 مدرسه باقی مانده دیگر نیز تا پایان هفته آینده مرتفع خواهد شد./خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن