Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی وضعیت قرمز کبودرآهنگ، فامنین و نهاوند

وضعیت قرمز کبودرآهنگ، فامنین و نهاوند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از وضعیت قرمز کرونایی در سه شهرستان کبودرآهنگ، فامنین و نهاوند خبر داد و گفت: 76 بیمار کرونایی در استان همدان تحت درمان هستند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، منوچهر کرمی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور در استان همدان   هزار و ۱۷۵ نفر مبتلا شدند که  ۹۷۳  نفر بهبودیافته و ۱۲۶ مورد فوت کرده‌اند، گفت: تاکنون 82 درصد مبتلایان به کرونا در استان همدان بهبودیافته‌اند.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۷۶ بیمار مبتلابه ویروس کرونا در مراکز درمانی استان همدان بستری و تحت درمان هستند.
معاون بهداشتی دانشگاه بابیان اینکه طی 24 ساعت گذشته در استان همدان 12 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، گفت: متأسفانه پس از تعطیلات عید فطر تعداد بیماران مبتلابه کرونا در استان از روزانه ۵ تا ۸ نفر به بیش از ۱۰ نفر در روز رسیده است.
وی از قرار گرفتن ۳ شهر استان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: شهرستان‌های کبودرآهنگ، فامنین  و نهاوند طی یک هفته اخیر در  وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفته‌اند و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد کرونایی هستند.
دکتر کرمی با تأکید بر اینکه مردم در مهمانی‌ها و تجمعات نباید شرکت کنند، افزود: خانواده‌ها حتی در دور همی‌های خود باید فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشند و در صورت امکان از ماسک استفاده کنند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن