Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی توصیه‌هایی که اصناف باید رعایت کنند

توصیه‌هایی که اصناف باید رعایت کنند

سخنگوی اتاق اصناف همدان گفت: در اطلاعیه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا الزامات اولیه مشترک و ضروری دراجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی در حوزه اصناف اعلام شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، عباس کرمی نظر با بیان اینکه همه مغازه داران موظف به استفاده از ماسک هستند، اظهار داشت: استقرار محصولات و مواد غذایی خارج از مغازه اکیدا ممنوع است.

وی با بیان اینکه محصولات غذایی که به صورت فله ای است حتما باید با سلفون پوشش داده شود، ابراز کرد: فاصله حداقل یک ونیم متری فروشنده با خریداران و متقاضیان عرضه خدمت نیز ضرورت دارد.

سخنگوی اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه برای برداشتن محصولات غذایی روباز فروشنده حتما باید دستکش یکبار مصرف استفاده نماید.

کرمی نظر با بیان اینکه نصب مواد ضدعفونی کننده ی دست در ورودی هایپرمارکت ها برای استفاده مراجعه کنندگان ضروری است، تصریح کرد: با توجه به خطراتی که انتقال پول نقد در انتقال کرونا به همراه دارد، باید حتی‌الامکان از سیستم کارت بانکی به جای پول نقد استفاده شود.

وی افزود: فروشگاه ها در صورت امکان از ورود افراد به داخل مغازه‌ها خودداری کنند و اجازه افزایش جمعیت را ندهند. رعایت بهداشت فردی و موارد ایمنی مهمترین راه پیشگیری از کرونا است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن