Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آغاز اشتغال 669 مددجوی همدانی در سال 97

آغاز اشتغال 669 مددجوی همدانی در سال 97

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان گفت: ۶۶۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۱۱ ماهه امسال از طریق کاریابی‌ها وارد بازار کارشده‌اند.

 

به گزارش "همدان نیوز"، شهرام عابدی با اعلام این خبر افزود:  ۶۸۴۷ مددجوی تحت حمایت در ۱۱ ماهه سال جاری از آموزش‌های رایگان فنی‌وحرفه‌ای بهره‌مند شدند که از این تعداد ۲۳۱۶ نفر در مناطق محروم همدان سکونت دارند.

وی با اعلام اینکه آموزش‌های برگزارشده در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی، خدمات و صنعت بوده است، ادامه داد: از مجموع شرکت‌کنندگان در دوره‌های مهارت‌آموزی ۷۹۰ نفر بازمانده از تحصیل و ۱۶۲ نفر نیز فارغ‌التحصیل دانشگاه، دانش‌آموز و دانشجو بوده‌اند.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۴۰۸ نفر از شرکت‌کنندگان در دوره‌های مهارت‌آموزی مددجویان زن بوده‌اند، بیان کرد: ۴۳۵ نفر در مراکز دولتی سازمان فنی‌وحرفه‌ای و ۸۸۸ نفر در آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای آموزش و سایر مددجویان نیز در فضاهای اداری و کانون‌های متعلق به کمیته امداد از این آموزش‌ها بهره‌مند شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان افزود: مددجویان پس از کسب مهارت‌های لازم می‌توانند از تسهیلات خودکفایی این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار بهره‌مند شوند.

عابدی با اشاره به اینکه ۶۶۹ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ۱۱ ماهه امسال از طریق کاریابی‌ها وارد بازار کارشده‌اند، تأکید کرد: این تعداد از مددجویان از طریق مؤسسات کاریابی، ارتباط مستقیم با کارفرما، خود اظهاری مددجو و طرح‌های کارفرمایی صاحب شغل شده‌اند.  

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن