Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آموزش مهارت‎های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در 250 آموزشگاه همدان

آموزش مهارت‎های مقابله با آسیب‌های اجتماعی در 250 آموزشگاه همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از اجرای طرح نماد در 250 آموزشگاه استان خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز" و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، عبدالله جعفری گفت: در سال تحصیلی جدید طرح نماد در 250 آموزشگاه استان اجرا می شود.

جعفری با بیان این که این طرح سال تحصیلی گذشته به صورت آزمایشی در 12 مدرسه اجرا شد، افزود: سال تحصیلی 97 - 96 حدود 3هزار دانش آموز مدارس ناحیه یک همدان و شهرستان ملایر در طرح نماد، آموزش های پیشگیرانه فرا گرفتند.

وی با اشاره به این که سال گذشته یک میلیارد و 890 میلیون ریال اعتبار برای اجرای این طرح اختصاص یافت، ادامه داد: در نظر داریم امسال این طرح را به صورت کامل در یکی از شهرستان های استان اجرا کنیم که با توجه به افزایش مدارس اعتبار آن نیز افزایش می یابد.

جعفری از پایش آسیب های اجتماعی تحت وب همزمان با اجرای این طرح در مدارس استان خبر داد و خاطرنشان کرد: از 2 هزار و 500 آموزشگاه یک هزار و 450 آموزشگاه اطلاعات دانش آموزان را در این سامانه ثبت کرده اند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با تقدیر از همکاری 12 ارگان با محوریت آموزش و پرورش در اجرای طرح نماد، گفت: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) کمیته اصلی این طرح را تشکیل می دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن