Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی حمایت کمیته امداد همدان از 30 هزار و 688 زن سرپرست خانوار

حمایت کمیته امداد همدان از 30 هزار و 688 زن سرپرست خانوار

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان گفت: ۳۰ هزار و ۶۸۸ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند که ۶۱ درصد از خانوار تحت حمایت این نهاد را تشکیل می‌دهند.

 

به گزارش "همدان نیوز"، علی بحیرایی با بیان اینکه ۳۰ هزار و ۶۸۸ زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان همدان قرار دارند، گفت: زنان سرپرست خانوار ۶۱ درصد از خانوار تحت حمایت این نهاد را تشکیل می‌دهند.

بحیرایی با اشاره به اینکه ۲۹ هزار و ۷۱۷ خانوار تحت حمایت دارای سرپرست بالای ۶۰ سال هستند، ادامه داد: با ارائه خدمات حمایتی، خدمات درمانی و دارویی نیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان همدان همچنین گفت: ۴۹ هزار و ۶۷۹ خانوار نیز از خدمات این نهاد در زمینه‌های درمانی، تحصیلی، تسهیلات کارگشایی و اقدامات دیگر حمایتی بهره‌ می‌برند.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سه‌ماهه نخست امسال ۲۴ میلیارد و ۶۹۱ میلیون تومان به‌حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریزشده است، گفت: این مبلغ مستمری به‌حساب ۴۰ هزار و ۳۰۹ خانوار واریزشده است.

علی بحیرایی ادامه داد: ۴۹ هزار و ۶۷۹ خانوار از خدمات حمایتی کمیته امداد استان همدان بهره‌مند شده‌اند و ۱۷۸ خانواده نیز در سه‌ماهه نخست امسال به خودکفایی رسیده و با تکیه‌بر توانمندی‌های خود چرخ زندگی را می‌چرخانند.

وی همچنین در پایان گفت: در سال گذشته نیز چهار هزار و ۱۹۲ خانواده از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج‌شده‌اند.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن