Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان/ پرداخت شش هزار و 500 میلیارد تومانی وام به زوجین همدانی

آغاز طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان/ پرداخت شش هزار و 500 میلیارد تومانی وام به زوجین همدانی

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج در همدان خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، اسداله ربانی مهر گفت: بانک مرکزی با ارسال بخشنامه ای بر اساس اجرای تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶ از ۱۱ بانک کشور خواست نسبت به پرداخت ضربتی وام ازدواج در دو ماه مرداد و شهریور اقدام کنند.

وی اظهار داشت: دولت در اجرای این طرح تصمیم دارد تمام کسانی که در صف پرداخت وام ازدواج هستند به زودی وام خود را دریافت کنند که باید متقاضیان هر چه سریعتر اقدام کنند.

ربانی مهر همچنین تصریح کرد: در حال حاضر وام ازدواج ۱۰ میلیون تومان است و همه بانکها باید این وام را بعد از تکمیل پرونده پرداخت کنند و دیگر وام سه میلیون تومانی پرداخت نمی شود و هر بانکی وام ازدواج را ۳ میلیون پرداخت کند غیر قانونی عمل کرده است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: با همکاری و هماهنگی استانداری و بانکهای استان همدان میزان وام ازدواج از ۵۷ میلیارد در سال ۹۴ به ۲۳۴ میلیارد تومان در سال ۹۵ رسید که رشد ۳۰۰ درصدی داشته و در سال جاری نیز در سه ماه اول سال ۹۶ نیز ۶۵۰۰ میلیارد تومان وام به ۶۵۰۰ زوج پرداخت شده است.

ربانی مهر افزود: یکی از اقدامات خوب دولت افزایش وام ازدواج از ۳ به ۱۰ میلیون بوده و در سال جاری از بانکهایی که در پرداخت وام ازدواج بیشترین همکاری را داشته اند تقدیر  می شود.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مدت زمان اجرای طرح ضربتی وام ازدواج مرداد و شهریور ۹۵ است و زوج های جوان باید برای ثبت نام بعد از مراسم عقد به سامانه بانک مرکزی مراجعه و بانک خود را مشخص کنند.

وی در پایان یادآور شد: در این طرح بانکهای ملی، صادرات، تجارت، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون و بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت ویژه آمادگی پرداخت وام ازدواج را دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن