Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی هزینه 26 میلیون تومانی کاشت حلزون شنوایی/کمک مالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران نیازمند

هزینه 26 میلیون تومانی کاشت حلزون شنوایی/کمک مالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران نیازمند

مسئول امور مددكاري مجمع خيرين سلامت همدان از نوزدهمین مساعدت مجمع خیرین سلامت استان در زمينه عمل کاشت حلزون‌شنوایی خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، حمید شاکری‌‏صفت از برگزاری یکصد و سومین جلسه کمیته امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضا تشکیل شد که در آن، 11 پرونده جدید بیمار سخت‌درمان نیازمند طرح شد.

وی با اشاره به مساعدت بلاعوض 200 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت به بیماران سخت‌درمان، گفت: پرداخت 160 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌درمان از جمله مصوبات این جلسه بود.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه دو نفر از بیماران زیر پوشش «طرح سخاوت» قرار گرفتند، افزود: در هفته گذشته، مجمع خیرین سلامت همدان افتخار داشت که نوزدهمین بیمار کاشت حلزون را مساعدت کند.

وی با بیان اینکه هزینه عمل کاشت حلزون در بیمارستان دولتی در همدان بر اساس نوبت‌بندی و استفاده از سهمیه 26 میلیون تومان است، گفت:  از این میزان، 19 میلیون تومان یارانه دولتی بود و بقیه هم با مساعدت مجمع خیرین سلامت استان، سازمان بهزیستی و مشارکت خانواده بیمار پرداخت می‌شود.

شاکری تصریح کرد: همکاری بین مجمع خیرین سلامت و مرکز کاشت حلزون غرب کشور در همدان از سه سال پیش آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تشکیل گروه تلگرامی «باران رحمت» امور مددکاری مجمع خیرین سلامت با هدف کمک به بیماران سخت‌درمان، گفت: این گروه به منظور همکاری و همدلی و ایجاد زمینه مساعدت افراد نیکوکار جامعه به دردمندان تشکیل شده است.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه «باران رحمت» جمعیتی مردمی، غیر سیاسی، غیر دولتی، مردم‌نهاد و غیر انتفاعی است، افزود: ترویج فرهنگ نوعدوستی و دستگیری از دردمندان واقعی جامعه، مساعدت عالمانه به بیماران سخت‌درمان نیازمند در چارچوب ضوابط مجمع خیرین سلامت و ایجاد ارتباط منطقی و معنوی خیرین با بیماران نیازمند از جمله اهداف مجمع خیرین سلامت است.

شاکری، تعامل با مراکز درمانی به منظور رفع مشکلات درمانی بیماران نیازمند را مهم دانست و گفت: تعامل با تشکیلات حمایتی دولتی و مردمی برای حل مشکلات جانبی بیماران گروه هدف و جذب مشارکت‎های مردمی از جمله اهداف است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن