Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی شروع به کار مدیرکل جدید استاندارد استان همدان

شروع به کار مدیرکل جدید استاندارد استان همدان

 

«محمد مددی» به عنوان مدیرکل جدید استاندارد استان همدان معرفی شد و از زحمات ۱۱ ماهه «سیدسعید میرنظامی مدنی» قدردانی به عمل آمد.

 

به گزارش "همدان نیوز"، سیدسعید میرنظامی مدنی پس از 11 ماه فعالیت به عنوان مدیرکل استاندارد استان همدان جای خود را به محمد مددی داد.

میرنظامی مدنی در آیین تودیع و معارفه مدیرکل این دستگاه گفت: در طول 11 ماه اخیر کارگروه استانداردسازی و کیفیت کالا و خدمات به منظور رفع و اصلاح موانع استانداردسازی در استان همدان فعال شد.

وی به رتبه هشتم همدان در تدوین استاندارد، خاطرنشان کرد: استان همدان یکی از استان‌های سرآمد کشور از نظر ضریب نفوذ استاندارد محسوب می شود.

میرنظامی مدنی همچنین تصریح کرد: براساس برنامه پیش‌بینی شده در سال گذشته در حوزه کنترل کیفیت 105 درصد، آموزش کارکنان 155 درصد، صدور پروانه استاندارد 105 درصد و ابطال پروانه 97.9 درصد از برنامه محقق شد.

وی با بیان اینکه طرح بازرسی از بازار به صورت 100 درصد طبق برنامه پیش‎بینی شده در سال گذشته اجرا شد، تأکید کرد: همدان استانی ناامن برای توزیع کالاهای غیراستاندارد است.

نایب رئیس خانه صنعت و معدن استان همدان نیز در این مراسم با انتقاد از اینکه مسئولان نسبت به تولیدات همدان غافل شدند، اظهار داشت: تولید کننده زمان مراجعه به ادارات دولتی به دیده شخص نگریسته می‌شوند در حالی واحد تولید مختص جامعه است.

علیرضا زارعی افزود: 50 درصد تولیدهای استان همدان گرفتار زنجیره ادارات شدند و مطالبات آنها پرداخت نمی‌شود و مدیران ادارات همکاری خوبی با تولید ندارند.

وی بیان کرد: بخش خصوصی و صنعتگران دیگر به سادگی گرفتار بانک‌ها نمی‌شوند و بیش از این خود را فدای صنعت نمی‌کنند تا شاید حمایت از صنعتگران واقعی در اولویت قرار گیرد.

 

 

 

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن