Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی آسمان همدان تا اواسط هفته بارانی است

آسمان همدان تا اواسط هفته بارانی است

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: از فردا تا اواخر روز سه‌شنبه شاهد فعالیت سامانه بارشی در نقاط‌ مختلف استان خواهیم بود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری شکیب با بیان اینکه در روزهای یکشنبه و دوشنبه بارش باران، رگبار و رعد و برق را در مناطق مختلف استان خواهیم داشت، اظهار داشت: برای روز سه‌شنبه هم  بارش‌های پراکنده و خفیف را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این هفته بارش‌های نسبتا موثری را خواهیم داشت، تصریح کرد: در برخی ساعات هم وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه از نیمه دوم هفته کاهش نسبی دما را خواهیم داشت، عنوان کرد: برای صبح چهارشنبه کمینه دما در برخی شهرستان‌ها به یک درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

باقری شکیب به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت فامنین با حداکثر دمای 24 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و اسدآباد با حداقل دمای 3 درجه سانتی‌گراد، خنکترین نقطه استان ثبت و گزارش شده است.

وی درباره وضعیت دمای شهرستان همدان در شبانه روز گذشته نیز اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان بین 20 و 4 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به پیش‌بینی بلندمدت هواشناسی برای اردیبهشت‌ماه اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی، مقدار بارندگی در این ماه در حد نرمال خواهد بود، اما باید توجه داشت که پیش‌بینی‌های فصلی در بهترین حالت 60 تا 70 درصد احتمال وقوع دارد و تاکید هواشناسی بر پیش‌بینی‌های کوتاه مدت است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن