Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی دمای هوای همدان افزایش می‌یابد

دمای هوای همدان افزایش می‌یابد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: دمای صبحگاهی هوای برخی از نقاط استان از فردا یکشنبه تا اواسط هفته تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

به گزارش "همدان نیوز"، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می شود و از فردا شاهد ابرناکی در آسمان استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: با افزایش ابرناکی انتظار بارش پراکنده و خفیف در استان از اواخر وقت یکشنبه تا روز دوشنبه پیش بینی می شود و این سامانه بارشی خفیف بیشتر در مناطق غربی استان فعال است.

زاهدی اظهار کرد: دمای هوای نقاط مختلف استان همدان همگی منفی بود و دما در شهر همدان به سه درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: وزش باد موجب پایداری هوا به ویژه در مناطق شهری و صنعتی شد و فردا هم به دلیل وزش باد شدید شاهد هوای پاک خواهیم بود.

زاهدی خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد که از روز دوشنبه استان را فرا می گیرد به ۵۰ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت در برخی از نقاط استان می رسد.

وی افزود: همدان، فامنین و رزن با سه درجه سانتیگراد زیر صفر و اسدآباد ، بهار و نهاوند با ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

وی اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۱۴ سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن