Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی هشدار بارش برف و کولاک در همدان

هشدار بارش برف و کولاک در همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به دنبال ورود یک سامانه بارشی به استان همدان، بارش برف پراکنده و کولاک از امروز بیشتر نقاط استان را فرا می‌گیرد که در پی آن هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، روح‌الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی ماهواره‌ای، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری، به تدریج افزایش ابر، وزش باد شدید، کولاک و بارش پراکنده برف پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار داشت: از امروز تا پنجشنبه بارش پراکنده برف، وزش شدید باد و کولاک ادامه دارد و ممکن است در گردنه های استان موجب کاهش دید رانندگان شود.

زاهدی ادامه داد: این سامانه بارشی از عصر پنج شنبه به تدریج از استان خارج می شود و پس از آن افت محسوس دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: برای روز سه شنبه بارش ها به صورت برف و باران و روز چهارشنبه به صورت برف خواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با ۱۱ درجه سانتیگراد بالای صفر بیشترین و شیرین سو با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر، سردترین دمای استان را داشته‌اند.

زاهدی اظهار داشت: دمای بیشینه هوای همدان نیز در ۲۴ ساعت گذشته هشت درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای کمینه آن یک درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است./ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن