Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی همدان دوباره برفی می‌شود

همدان دوباره برفی می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان همدان از بارش برف و باران در این استان خبر داد و گفت: انتظار داریم از بعدازظهر امروز تا پنجشنبه به تناوب بارش برف، کولاک و باران را در استان داشته باشیم.

به گزارش "همدان نیوز"، حسین عابد اظهار کرد: انتظار داریم از امروز بعدازظهر تا پنجشنبه به تناوب بارش برف و باران و کولاک و کاهش دید را در نقاط مستعد به ویژه در گردنه‌های استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بارش‌ها به صورت متناوب خواهد بود، تصریح کرد: امروز بعدازظهر بارش‌ها به صورت باران خواهد بود اما فردا با کاهش دما بارش‌ها عمدتاً به‌صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: براساس الگوهای هواشناسی برای شب و بعدازظهر پنجشنبه بارش برف به شدت کاهش می‌یابد و سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود پنجشنبه و جمعه کاهش دما را در استان داشته باشیم، افزود: پیش‌بینی دمای پنجشنبه و جمعه منفی ۱۰ درجه و کمتر از منفی ۱۰ درجه سانتی گراد است.

عابد در پایان با اشاره به اینکه دمای همدان امروز منفی چهار درجه سانتی گراد بوده است، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای همدان فردا و چهارشنبه به منفی ۲ درجه سانتی گراد برسد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن