Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی رگبار و رعدوبرق میهمان آخر هفته همدانی‌ها

رگبار و رعدوبرق میهمان آخر هفته همدانی‌ها

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: فردا رگبار باران و رعد و برق بیشتر نقاط استان‌ را در بر می‌گیرد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، محمد حسن باقری‌شکیب اظهار داشت: در 24 ساعت آینده آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری، همراه با رگبار باران، رعد و برق و وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.
وی با بیان اینکه اوج رگبار در ساعات بعد از ظهر فردا خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به وقوع رگبار، احتمال آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه تا پایان نیمه اول فروردین ماه بارش قابل توجهی در استان نخواهیم داشت، گفت: برای نیمه دوم هم مقدار بارش‌ها در حد نرمال پیش‌بینی شده است.
باقری‌شکیب از سرمای شبانه هوا در روزهای گذشته یاد کرد و عنوان کرد: اگر چه دیشب دمای هوای همدان به منفی 6 درجه رسید اما از امروز روند افزایشی دما را خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه از امشب حداقل دمای بیشتر نقاط استان به بالای صفر می‌رسد، گفت: شب گذشته شهرستان بهار و همدان به عنوان سردترین نقاط استان ثبت شده است.
مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان به وضعیت دمای استان در شبانه روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این مدت بهار و همدان با حداقل دمای منفی 6 درجه به عنوان سردترین نقاط استان و نهاوند با حداکثر دمای 20 درجه سانتی‌گراد به عنوان گرمترین شهرستان اعلام شده است.
باقری‌شکیب گفت: در روز گذشته دمای هوای شهرستان همدان در گرمترین ساعات به 18 درجه سانتی‌گراد رسیده است./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن