Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی همدان دوباره خنک می‌شود

همدان دوباره خنک می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: طی چند روز گذشته هوای خیلی گرمی داشتیم و انتظار داریم در این هفته هوای استان به تدریج خنک شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، روح‌الله زاهدی در تشریح آب و هوای استان طی هفته جاری بیان کرد: در چند روز گذشته هوای خیلی گرمی داشتیم، دیروز هم به نوعی آخرین روز این هوای گرم بود و انتظار ما این است این هفته هوا مقداری خنک شود.
وی ادامه داد: تا پایان هفته هوا می تواند به تدریج تا پنج درجه نیز خنک تر شود به طوریکه از صبح فردا دماهای کمینه خنک تر خواهد شد و دمای طول روز نیز به تدریج تا پایان هفته کاهش پیدا خواهد کرد.
زاهدی با بیان اینکه آسمان استان در قالب مناطق صاف خواهد بود، افزود: در ساعات بعدازظهر، اوایل شب و در طول شب می توانیم وزش باد را داشته باشیم و امروز به ویژه وزش باد نسبتاً شدیدی را در ساعات بعدازظهر و اوایل شب خواهیم داشت که همراه با گردوغبار نیست.
وی با بیان اینکه تغییرات دمای همدان طی ۲۴ ساعت گذشته از ۱۵ تا ۳۷ درجه سلسیوس بوده است، خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی اسدآباد و نهاوند با ۳۹ درجه سانتی گراد گرم ترین نقاط استان بودند و بهار و همدان با ۱۵ درجه سانتی گراد به عنوان خنک ترین ایستگاه های استان گزارش شدند./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن