Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی جدال باد و باران و رگبار و رعد و برق در آسمان/همدان را سیل می برد

هواشناسی همدان هشدار داد؛
جدال باد و باران و رگبار و رعد و برق در آسمان/همدان را سیل می برد

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: از روز جمعه سامانه بارشی جدید و نسبتا فعال وارد همدان خواهد شد و بیشتر نقاط استان را درگیر خواهد کرد.

نادر پیرتاج همدانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار "همدان نیوز"، با اعلام این خبر افزود: تا عصر امروز آسمان همدان نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده باران و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود و برای امشب، کاهش ابر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: صبح پنجشنبه 24 فروردین ماه آسمان همدان صاف و بعدازظهر آسمان نیمه ابری همراه با بارش خفیف و وزش باد خواهد بود.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به نفوذ سامانه جدید و نسبتا فعال به استان در روز جمعه، یادآور شد: از جمعه تا یکشنبه بیشتر نقاط استان شاهد بارش باران باران، رعد و برق، وزش شدید باد و بارش احتمالی تگرگ خواهد بود.

پیرتاج ضمن هشدار به مردم استان در خصوص وضعیت همدان در طول ورود سامانه جدید، گفت: در طول این سامانه، سیلابی شدن مسیرها، آبگرفتگی، خسارات رعد و برق و رگبار دور از انتظار نیست.

وی تأکید کرد: در بعدازظهر جمعه، وزش شدید باد، احتمال شکسته شدن شاخه درختان و همچنین تابلوها و بنرهای تبلیغاتی را به دنبا خواهد داشت.

مسئول مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به احتمال تشدید بارندگی ها، کاهش دید و لغزندگی محورهای مواصلاتی پیش بینی می شود.

پیرتاج بیشترین بارش به ثبت رسیده استان در 24 ساعت گذشته را 14 میلی متر در تویسرکان عنوان کرد و گفت: بارش همدان در 24 ساعت گذشته نیز چهار میلی متر بوده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن