Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی انتخاب فناوران و ایده پردازان برتر همدان در سال 95

انتخاب فناوران و ایده پردازان برتر همدان در سال 95

فناوران و ایده پردازان برتر استان همدان در سال 1395 انتخاب شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان همدان، جلسات داوری پنجمین دوره انتخاب فناور و ایده فناورانه برتر استان همدان در آبان ماه با مسئولیت پارک علم و فناوری استان همدان و با محوریت کمیته فناوران برتر ستاد هفته پژوهش و فناوری استان برگزار شد.

به منظور شناسایی و حضور فناوران و صاحبان ایده های فناورانه اطلاع رسانی لازم از طریق صدا و سیما مرکز همدان و رسانه‌های جمعی مکاتبه با دستگاه های اجرایی استان و پایگاه اینترنتی پارک علم و فناوری استان همدان صورت گرفت.

پس از برگزاری جلسات داوری 51 طرح فناورانه ارجاع شده به دبیرخانه جشنواره در حوزه های تخصصی برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک، کشاورزی، صنایع دستی، عمران و مهندسی پزشکی با حضور ارائه کنندگان صاحبان ایده‌های فناورانه توسط داوران تخصصی و براساس آیین نامه های مصوب کمیته فناوران برتر استان ارزیابی شدند .

داوری این جلسات توسط اعضای هیات علمی متخصص از دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه صنعتی همدان، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان، دانشگاه پیام نور و نیز نمایندگانی از استانداری همدان، ادرات استان همدان شامل بنیاد نخبگان، شرکت شهرک های صنعتی، مرکز رشد شهرستان همدان، مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان حفاظت محیط زیست در محل پارک علم و فناوری برگزار شد.

لازم به یادآوری است برگزیدگان جشنواره انتخاب فناوران برتر استان همدان در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری معرفی و مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن