Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نیروی انتظامی با بصیرت و هوشمندی امنیت را به مردم هدیه کرده است

نیروی انتظامی با بصیرت و هوشمندی امنیت را به مردم هدیه کرده است

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیامی مشترک بمناسبت هفته نیروی انتظامی آورده اند: امروز نیروی انتظامی و کارکنان آن با بهره­ مندی از بصیرت، هوشمندی و تقویت روحیه توکل بر خدا با برنامه ریزی و اشراف کامل، امنیت را به عنوان هدیه ای گران بها به مردم ایران اسلامی تقدیم کرده اند.

به گزارش "همدان نیوز"، در این پیام که یک نسخه از آن به ایرنا نمابر شد آمده است: نظم و امنیت ایران اسلامی مرهون رشادت و از خودگذشتگی های دلیر مردان این سرزمین است که در این عرصه  مهم با پایمردی ایستاده اند.

این پیام می افزاید: هفته نیروی انتظامی فرصتی است مغتنم تا از تلاش های شبانه روزی پرسنل این نیرو که از ارکان مهم تأمین امنیت و نظم عمومی در کشور است، قدردانی شود.

در ادامه این پیام آمده است: اعتماد عمومی به نیروی انتظامی که حاصل عمل به تکالیف قانونی، همراه با رأفت و مهربانی است راه را برای دستیابی این نیرو به "پلیس تراز انقلاب اسلامی" از مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب، هموارتر کرده است.

امام جمعه و استاندار همدان با قدردانی از تلاش های مجاهدانه نیروی انتظامی، ضمن آرزوی سلامت برای جانبازان و آسیب دیدگان این نیرو به خصوص در جریان اغتشاشات اخیر و علو درجات برای شهدا به ویژه شهدای سرافراز نیروی انتظامی توفیقات روزافزون نیروهای نظامی و انتظامی را تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و توجهات خاصه حضرت بقیه الله (عج) از درگاه خداوند منان مسالت داریم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن