Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ملت ایران همواره بابصیرت و آگاهانه حامی نیروهای نظامی و انتظامی است

ملت ایران همواره بابصیرت و آگاهانه حامی نیروهای نظامی و انتظامی است

استاندار همدان گفت: ملت ایران به صورتی آگاهانه و بابصیرت از فرزندان این کشور در نیروهای مسلح به ویژه فراجا که همواره حضور موثری در میدان نبرد و مقابله با دسیسه دشمنان دارند، حمایت کرده و می کنند.

 

به گزارش  "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنج‌شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح استان همدان به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همه مردم فهیم ایران از جمله نیروهای مسلح در کنار نیروی مقتدر و توانمند انتظامی هستیم چراکه نیروهای پلیس پاره تن مردم و مورد حمایت همگان قرار دارند.

وی تصریح کرد: برخی حرکات و اقدامات نابخردانه ای را انجام می دهند که در این زمینه نیروی انتظامی وظیفه دارد به منظور حفظ نظم، امنیت و آرامش مردم، با تمام توان در برابر دسیسه های دشمن بایستند.

استاندار همدان اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی پس از ناتوانی در عرصه جنگ سخت به اقدامات ترکیبی و جنگ نرم روی آورده و با مهندسی و توطئه فرهنگی درصدد ایجاد اختلاف و ناامیدی مردم هستند در حالیکه این ملت با اتکا به اعتقادات قوی مذهبی و فرهنگ و تمدن غنی و ریشه‌ای چند هزار ساله، همچنان در برابر زیاده خواهان، دنیای استکبار و منافقان ایستاده است.

قاسمی فرزاد گفت: امروز دشمن با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله تحریم اقتصادی، فضای مجازی، تبلیغات منفی و جنگ نرم، اعتقادات و باورهای ملت را مورد هدف قرار داده و دنبال ایجاد فاصله بین حاکمیت و مردم است.

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: اما دشمنان بدانند که ملت فهیم ایران با هوشیاری و بصیرت در برابر این اقدامات و دسیسه ها نیز ایستاده و در این آزمون نیز سربلند خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی فرزندان این سرزمین ثابت کردند که مردی و مردانگی ملت ایران، ریشه در اعماق تاریخ و اعتقادات و باورهای مذهبی دارد.

استاندار همدان تصریح کرد: هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس ملت ایران تنها گرامیداشت موفقیت در برابر تجاوز و حمله رژیم بعثی با حمایت کشورهای غربی و شرقی نیست بلکه بزرگداشت و افتخاری برای توانمندی ایران اسلامی در مقابله با جبهه کفر است.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: به دنبال پیروزی انقلاب در سایه رهبری امام راحل، دشمن با این باور که می تواند به کشور آسیب بزند با طراحی توطئه های مختلف در نهایت جنگ تحمیلی علیه این کشور را آغاز کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: نیروهای مسلح در جریان جنگ تحمیلی با دست خالی و با اتکا به نیروی ایمان و تمسک به قرآن در برابر تجاوزی جهانی ( رژیم بعث و کشورهای حامی) ایستاد.

قاسمی فرزاد گفت: در آغازین روزهای جنگ تحمیلی به علت فرار برخی سران نظامی خودفروخته و نبود تجربه کافی برای مقابله و مواجهه با دشمنان، جوانان متعهد، متخصص و غیور ایران اسلامی با اتکا به سلاح ایمان و با اراده ای قوی، محکم و استوار در برابر دشمن ایستادند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس مشحون و مملو از ایثارگری و دلاورمردی رزمندگان اسلام و جوانان برومند این سرزمین در قالب نیروهای مسلح، بسیج و مردم است که با دست خالی وای با اقتدار و توانمندی در برابر دشمن ایستادند.

استاندار همدان گفت: پیوند مردم، علما و بزرگان ایران زمین با اعتقادات دینی، احکام نورانی قرآن و اسلام ناگسستنی است، و دشمن با این تبلیغات و اقدامات مذبوحانه نمی تواند مردم را از این مدار و مسیر خارج کن چراکه این ملت ثابت کرده در سخت ترین شرایط نیز پایبند اعتقادات و حامی و تابع ولایت و رهبری است.

وی تصریح کرد: امروز و به مدد الهی و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح کشور در اوج اقتدار و نهایت قدرت بازدارندگی قرار دارند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن