Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ۱۷۰ پروژه در سفر رئیس جمهور به همدان نهایی شد

فلاحی:
۱۷۰ پروژه در سفر رئیس جمهور به همدان نهایی شد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۷۰ پروژه در سفر رئیس جمهور به این استان تصویب شد، گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف راهداری، انرژی، کشاورزی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد، بوده که در همه استان اثرگذار است.

به گزارش "همدان نیوز"، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در خصوص دستاوردهای سفر آیت‌الله رئیسی به استان همدان، اظهار کرد: در سفرهای استانی، رئیس جمهور به صورت مستقیم با مردم ارتباط برقرار می‌کند و اعضای هیئت دولت، مشکلات را به صورت مستقیم از مردم و مسئولان می‌شنوند.

وی با بیان اینکه تصویب برخی پروژه‌های استانی در اختصاص بودجه و تأمین اعتبار اثرگذار است، ادامه داد: پیگیری مصوبات و تأمین اعتبار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ ابلاغ مصوبات بدون تأمین اعتبار، سرانجام مطلوبی نخواهد داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سفر آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه به استان همدان، ۱۷۰ پروژه مصوب و قرار شد، معاون اجرایی رئیس جمهور پیگیری‌های لازم را جهت اجرای آنها انجام دهد.

وی اضافه کرد: پروژه‌های مصوب در سفر رئیس جمهور به استان همدان در حوزه‌های مختلف راهداری، انرژی، کشاورزی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد بوده که در همه استان اثرگذار است/ ایمنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن