Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس کلیات لایحه بودجه سال 1401 تصویب شد

کلیات لایحه بودجه سال 1401 تصویب شد

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ گفت: کلیات لایحه بودجه سال آینده در نشست امروز کمیسیون برنامه و بودجه تصویب شد و قرار است، در مورد کلیات بودجه در جلسه امروز تلفیق نیز تصمیم گیری شود.

به گزارش "همدان نیوز"، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به تصویب کلیات لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در نشست امروز عصر این کمیسیون گفت: این جلسه پیش از برگزاری نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه برگزار و بعد از اظهارات دو نماینده موافق و دو مخالف کلیات بودجه را به رای گذاشت.

وی ادامه داد: کمیسیون برنامه و بودجه براساس قانون جدید آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی باید گزارشی در مورد کلیات لایحه بودجه سال آینده تدوین و به منظور قرائت در جلسه علنی به هیئت رئیسه ارائه کند.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تاکید کرد: کمیسیون تلفیق نیز در نشست امروز خود بعد از بحث و بررسی و اظهارات چهار مخالفت و چهار موافق در مورد کلیات لایحه بودجه سال آینده رای‌گیری خواهد کرد.

نماینده مردم همدان و فانتین در مجلس تصریح کرد: در صورت تصویب کلیات بودجه در نشست کمیسیون تلفیق، گزارش آن برای قرائت در صحن علنی مجلس و اعلام رای نمایندگان ارائه خواهد شد و کمیسیون تلفیق بعد از تصویب کلیات بودجه سال ۱۴۰۱ در جلسه علنی وارد بررسی جزئیات می شود./ خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن