Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس موفقیت چشمگیر دولت در تامین واکسن

موفقیت چشمگیر دولت در تامین واکسن

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از مهم‌ترین وعده‌های دولت را واکسیناسیون عمومی برای مهار ویروس کرونا عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم با شناخت دقیق مخاطرات اپیدمی ویروس برای زندگی مردم و فضای اشتغال کشور، موفقیت چشمگیری در عمل به وعده خود برای تامین و تزریق واکسن بدست آورد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ضمن اشاره به دستاوردها و خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در ۱۰۰ روز گذشته، اظهار داشت: اقدامات موثر در راستای واکسیناسیون عمومی و تسهیل روند وارادات واکسن کرونا با تزریق بیش از ۱۰۰ میلیون دُِز واکسن در کمتر از سه ماه از آغاز فعالیت دولت سیزدهم که منجر به مهار قابل توجه همه گیری ویروس و کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از آن در کشور شده، از جمله موفقیت های ارزشمند و قابل تقدیر دولت در راستای عمل به وعده ها طی این مدت کوتاه فعالیت است.
وی تصریح کرد: از سوی دیگر، عملکرد دولت سیزدهم دز حوزه کسب و کار و فضای اشتغال کشور در شرایط همه گیری ویروس کرونا به خوبی زمینه بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی بخش مهمی از جامعه را فراهم کرده است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان همچنین به سفرهای استانی رییس جمهوری و دولتمردان به عنوان یکی دیگر از اقدامات موثر دولت سیزدهم برای خدمت به مردم اشاره کرد و گفت: رییس جمهوری با سفر به بیش از ۱۰ استان کشور و همچنین حضور بی واسطه و مستقیم میان مردم با سفرها و بازدیدهای سرزده، گامی چشمگیر برای تحقق شعار و وعده اصلی «دولت مردمی» برداشته است.
آیت الله شعبانی موثقی با تاکید بر اینکه نقد فعالیت ها و شرایط اقتصادی کشور باید منصفانه و در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باشد، اظهار داشت: بهبود وضعیت اقتصادی کشور و تسهیل شرایط برای خدمت رسانی بهینه به مردم یکی از مهم ترین دغدغه های رییس جمهوری و  دولت سیزدهم است که در این زمینه و برای تحقق آن از دیدگاه های تخصصی و کارشناسی تمامی صاحبنظران استفاده کرده و می کند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایطی اداره امور را در اختیار گرفت که کشور با بحران کرونا و تورمی ۵۰ درصدی مواجه بود، تصریح کرد: اقدامات دولت در ۱۰۰ روز گذشته برای حل این مسایل بسیار چشمگیر و قابل توجه بوده هرچند که انتظار حل تمامی مشکلات در یک دوره زمانی کوتاه منطقی نیست و به طور قطع دولت براساس برنامه، شعارها و دغدغه های اصلی خود بر مشکلات فائق خواهد آمد.
امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: حرکت دولت در راستای تحقق وعده ها و شعارهای مطرح شده برای بهبود شرایط کشور به خصوص شاخص های اقتصادی و معیشتی مردم بسیار قابل قبول و امیدوار کننده است.
آیت الله شعبانی موثقی اظهار داشت: اقدامات موثر دولت در ساماندهی شرایط بورس و موفقیت های چشمگیر در حوزه سیاست خارجی و توسعه دیپلماسی اقتصادی نیز در همین دوره ۱۰۰ روزه بسیار چشمگیر بوده که نوید آینده ای به مراتب بهتر برای رشد و توسعه ایران اسلامی و تامین رفاه و آسایش مردم را می دهد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن